• امروز : شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 April - 2024
0
قاسمیان در گفت‌وگویی مطرح کرد؛

ارائه وام‌ به تولیدکنندگان لباس برای کاهش قیمت تمام شده محصول

  • کد خبر : 35634
  • ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۲:۴۸
ارائه وام‌ به تولیدکنندگان لباس برای کاهش قیمت تمام شده محصول
معاون اجرایی کارگروه ساماندهی مد و لباس کشور گفت: ارایه وام‌ به تولیدکنندگان لباس سبب می‌شود محصولشان با مناسب‌ترین سطح قیمت تمام شده به مصرف‌کننده برسد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی تسریر، به نقل از خبرگزاری مهر، محمد جواد قاسمیان معاون اجرایی کارگروه ساماندهی مد و لباس کشور در گفت‌وگویی درباره قیمت‌های بالای پوشاک مناسب ویژه بانوان گفت: موضوع قیمت‌گذاری به صورت مستقیم به بدنه وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و خاص کارگروه ساماندهی مد و لباس کشور ربطی ندارد اما کارگروه در این مدت به بیشتر به بحث کاربردی سازی محصولات جشنواره‌های مد و لباس و ورود آنها به بازار می‌پردازد و در این زمینه اقدامات ویژه‌ای را انجام داده است.

وی ادامه داد: برای تحقق موضوع کاربردی سازی در حوزه پوشاک عفیفانه باید زنجیره کنار هم قرار بگیرد. برای مثال یک تولیدکننده باید بداند که پارچه‌اش را از کجا تهیه کند و محصولش با چه فرآیندی تولید شود که برایش ارزان‌تر تمام شود. همین ارزان بودن سبب می‌شود که قیمت پوشاک مورد نظر کاهش یابد و مشتری بتواند به سهولت محصول موردنظرش را خریداری کند.

معاون اجرایی کارگروه ساماندهی مد و لباس کشور گفت: در برگزاری رویدادهای مختلف مد و لباس جلسات مختلفی را برگزار می‌کنیم و سعی داریم از نهادهای مختلف کمک بگیریم تا بتوانیم به آن کاربردی سازی کمک کنیم. برای مثال در رویداد اربعین از بنیاد برکت کمک گرفتیم و این بنیاد با ارایه وام‌های مختلف و تسهیلات ارزان قیمت به تولیدکننده کمک کند.

وی افزود: ارایه این وام‌ها سبب می‌شود تولیدکنندگان کوچک با ۱۰۰ تا ۱۵۰ میلیون تومان بتواند حداقل ۱۰ طاق پارچه با قیمت مناسب خریداری کند. همین امر سبب می‌شود تا قیمت تمام شده در مناسب‌ترین سطح به مصرف‌کننده برسد.

قاسمیان گفت: کارگروه ساماندهی مد و لباس کشور تلاشش را می‌کند بسترهایی فراهم کند و در نهایت لباس عفیفانه و پوشاک مناسب با مناسب‌ترین قیمت به دست مصرف‌کننده برسد.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://www.tasrir.ir/?p=35634
  • منبع : https://www.mehrnews.com

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.