• امروز : دوشنبه - ۱۰ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 29 April - 2024
0
معاون امنیتی انتظامی استاندار تهران تاکید کرد؛

اخراج اتباع غیرمجاز از استان تهران با جدیت پیگیری شود

  • کد خبر : 28450
  • ۱۲ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۰:۳۲
اخراج اتباع غیرمجاز از استان تهران با جدیت پیگیری شود
معاون امنیتی انتظامی استاندار تهران بر ضرورت پیگیری جدی نسبت به شناسایی و اخراج اتباع غیرمجاز از شهرستان‌های این استان تاکید کرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی تسریر، به نقل از خبرگزاری ایرنا، محسن نایبی، در جلسه اجرایی قرارگاه طرد اتباع غیرمجاز استان تهران با تاکید بر اخراج اتباع غیرمجاز در کنار دیگر اقدامات افزود: در خصوص اتباع غیرمجاز ساماندهی معنایی ندارد و فقط باید بازگشت به کشورهای مبدا صورت گیرد.

وی اظهار کرد: این طرح زمانی با موفقیت اجرایی می‌شود که همه فرمانداران استان تهران پیگیر شناسایی و اخراج اتباع غیر مجاز از شهرستان حوزه خود باشند. نایبی از فرمانداران خواست تا مشکلات موجود در حوزه اخراج اتباع غیر مجاز و یا مسایل موجود در حوزه ساماندهی اتباع را با مسوولین این اداره کل مطرح کنند.

تداوم در اجرای طرح ضربتی جمع آوری اتباع غیرمجاز در استان تهران

سرپرست اداره کل امور اتباع و مهاجرین خارجی نیز در این جلسه از تداوم در اجرای طرح ضربتی جمع آوری اتباع غیرمجاز در استان تهران خبر داد. احسان حیدری اظهار کرد: بر اساس ماده ۱۸۱ قانون کار، به کارگیری اتباع غیرمجاز در واحدهای صنفی تخلف است و برابر قوانین با فرد متخلف برخورد خواهد شد. وی افزود: در جمهوری اسلامی ایران نیز همانند سایر کشورها افراد غیر مجاز و فاقد هرگونه مدارک اقامتی معتبر، برابر قوانین اجازه اقامت نخواهند داشت.

سرپرست اداره کل امور اتباع و مهاجرین خارجی در ادامه از تداوم پیگیری و اجرای طرح ضربتی جمع آوری اتباع غیر مجاز در استان تهران خبر داد و گفت: این اقدام تا پایان طرح در دستور کار این اداره کل خواهد بود. بیشترین حضور اتباع غیرمجاز در شهرستان‌های جنوب شرقی استان تهران است و ضروری است که در این خصوص اقداماتی انجام شود.

انتهای پیام

 

لینک کوتاه : https://www.tasrir.ir/?p=28450
  • منبع : https://www.irna.ir

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.