• امروز : دوشنبه - ۱۰ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 29 April - 2024
0
مدیرکل خدمات شهری شهرداری تهران:

بارش برف و باران در پایتخت/ شهروندان در صورت بروز مشکل با سامانه ۱۳۷ تماس بگیرند

  • کد خبر : 28445
  • ۱۲ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۰:۲۲
بارش برف و باران در پایتخت/ شهروندان در صورت بروز مشکل با سامانه ۱۳۷ تماس بگیرند
مدیرکل خدمات شهری شهرداری تهران از بارش برف در مناطق شمالی و باران در سایر مناطق ۲۲ گانه پایتخت خبر داد و از شهروندان خواست در صورت بروز مشکل از جمله آبگرفتگی و لغزندگی معابر با سامانه ۱۳۷ تماس بگیرند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی تسریر، به نقل از خبرگزاری ایرنا، علیرضا جعفری، روز پنجشنبه در خصوص آخرین وضعیت بارش‌های پایتخت گفت: هم اکنون در مناطق سوهانک، شهرک قائم، حصارک، فرحزاد و همچنین میدان بهبود مناطق یک و ۲ تهران بارش برف داریم که عملیات شن ریزی و نمک پاشی از شب گذشته در این مناطق شروع شده و همچنان ادامه دارد.

ویبا اشاره به اینکه با تلاش شبانه روزی عوامل خدمات شهری هیچ نقطه‌ای از این مناطق مسدود نشد و همچنان عملیات ادامه دارد، افزود: در سایر مناطق پایتخت بارش باران داریم که تیم‌های خدمات شهری در این مناطق نیز برای خدمات رسانی در آماده باش کامل هستند.

به گفته وی، در سایت‌های برف روبی مناطق به اندازه کافی شن و نمک تامین شده و وجود دارد و شهروندان می‌توانند در مواقع ضروری و لغزندگی معابر برای تسریع در تردد از آنها استفاده کنند.

جعفری با اعلام اینکه نیروهای خدمات شهری همراه تجهیزات و ماشین‌آلات در سطح بزرگراه‌ها و معابر نیز مستقر هستند، گفت: گشت‌های کنترل نیز بطور دائم بر نحوه خدمات‌رسانی و وضعیت معابر شهری نظارت دارند.

پخش ۲ هزار تُن شن مخصوص در معابر شهری منطقه یک

شهردار منطقه یک تهران نیز گفت: گروه‌های عملیاتی برف‌روب با آمادگی کامل در حال خدمات‌رسانی به شهروندان هستند بطوریکه از روز گذشته تاکنون برای بازگشایی معابر شهری این منطقه، ۲ هزار تُن شن مخصوص پخش شده است.

سید مهدی صباغ شهردار افزود: بارش نعمت الهی برف در شمال تهران ادامه دارد و همه نیروهای خدمات شهری و برف روب در حال خدمات رسانی در معابر هستند و با تلاش معابر اصلی و بزرگراهی کامل برف‌روبی شده و تردد در آنها روان است و عملیات برف‌روبی در معابر درجه دو و سه که شامل فرعی‌ها و بن بست‌ها می‌شود به خصوص در نواحی شمالی منطقه در حال انجام است.

وی با اشاره به دپوی ۱۰ هزار تُنی شن مخصوص در سایت‌های برف روبی اظهار کرد: مقدار شن مخصوص مورد نیاز با توجه به پیش بینی های انجام شده در ۲۶ سایت منطقه دپو و ذخیره شده است.

صباغ ادامه داد: با توجه به استفاده شهروندان از کیسه‌های شن مخصوص در سازه‌ها و مخازن زرد رنگ سطح معابر، عملیات شارژ مجدد ۳۰۰ محل دپوی نمک و شن انجام شده است.

وی تاکید کرد: طبق پیش بینی‌های سازمان هواشناسی، بارش برف تا روز جمعه نیز ادامه دارد به همین خاطر عوامل خدمات شهری و نیروهای اجرایی شهرداری منطقه یک در آماده باش کامل هستند.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://www.tasrir.ir/?p=28445
  • منبع : https://www.irna.ir

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.