• امروز : شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 April - 2024
0
در گفت‌وگویی مطرح شد:

به دنبال فضایابی بیشتر، برای فروش محصولات زنان سرپرست خانوار هستیم

  • کد خبر : 27161
  • ۲۵ دی ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۲
به دنبال فضایابی بیشتر، برای فروش محصولات زنان سرپرست خانوار هستیم
مشاور امور بانوان شهرداری تهران گفت: ما در صدد هستیم تا فضاهای هر چه بیشتری را برای عرضه و فروش محصولات تولیدی زنان سرپرست خانوار در شهر تهران ایجاد کنیم تا این افراد به درآمد بهتری برسند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی تسریر، به نقل از خبرگزاری آنا، مریم اردبیلی، مشاور امور بانوان شهرداری تهران، در گفت‌وگویی، اظهار کرد: برای توانمندتر شدن هر چه بیشتر زنان سرپرست خانوار، به دنبال ایجاد فضا و غرفه‌ای در سطح میادین میوه و تره‌بار شهرداری تهران برای فروش محصولات تولیدی زنان سرپرست خانوار هستیم تا دغدغه‌های زنان تحت پوشش شهرداری را تا جای ممکن کاهش بدهیم.

وی تصریح کرد: در حال حاضر در حال طراحی غرفه‌های مورد نظر در میادین میوه و تره‌بار هستیم و تعدد و تکثر این غرفه‌ها و ایجاد فضایی برای فروش محصولات زنان سرپرست خانوار برای ما از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است.

مشاور امور بانوان شهرداری تهران خاطرنشان کرد: غرفه‌ها پس از طراحی و راه اندازی به صورت کاملا رایگان در اختیار زنان سرپرست خانوار قرار خواهند گرفت و به مرور نسبت به افزایش این غرفه‌ها اقدام خواهیم کرد.

اردبیلی در ادامه اضافه کرد: پس از توانمندتر شدن زنان سرپرست خانواری که محصولات تولیدی خود را در غرفه‌های میادین میوه و تره‌بار شهرداری به فروش می‌رسانند، به مرور درصدی از آن‌ها بابت فضایی که در اختیارشان قرار داده می‌شود، دریافت خواهد شد.

وی تاکید کرد: بسیاری از زنان سرپرست خانوار صاحب حرفه و هنری هستند که می‌توانند از آن کسب درآمد کنند اما فضایی برای عرضه محصولات خود سراغ ندارند و از طرفی هم شرایط مالی به آن‌ها اجازه اینکه فضایی را اجاره کنند نمی‌دهد و ما به دنبال به وجود آوردن چنین فضایی برای این قبیل از زنان هستیم.

مشاور امور بانوان شهرداری تهران در پایان یادآور شد: ما در صدد هستیم تا فضاهای هر چه بیشتری را برای عرضه و فروش محصولات تولیدی زنان سرپرست خانوار در شهر تهران ایجاد کنیم تا این افراد به درآمد بهتری برسند و به طور کاملا مستقل روی پای خود بایستند.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://www.tasrir.ir/?p=27161
  • منبع : https://ana.ir

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.