• امروز : جمعه - ۱۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 3 May - 2024
0
دکتر جواد رضا باهوش تاکید کرد :

اپلیکیشن های نسخه های الکترونیکی نیازمند واکاوی/قطعی و کاهش سرعت اینترنت معضل اساسی نسخه های الکترونیکی

  • کد خبر : 14768
  • ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۱:۵۳
اپلیکیشن های نسخه های الکترونیکی نیازمند واکاوی/قطعی و کاهش سرعت اینترنت معضل اساسی نسخه های الکترونیکی
دکتر جواد رضا باهوش متخصص داخلی غدد و متابولیسم با بیان اینکه اپلیکیشن های نسخه های الکترونیکی نیازمند بررسی ویژه است گفت: معطلی بیمار برای کندی اینترنت برای دریافت نسخه منطقی نیست.

دکتر جواد رضا باهوش متخصص داخلی غدد و متابولیسم در گفتگو با پایگاه خبری تسریر درباره اجرایی طرح نسخه های الکترونیکی گفت: کندی سرعت و قطع شدن اینترنت یکی از معضلات اساسی اجرایی صحیح طرح نسخه های الکترونیکی است که می بایست با برنامه ریزی اصولی توجه ویژه به این مسئله شود.

دکتر جواد رضا باهوش متخصص داخلی غدد و متابولیسم

دکتر جواد رضا باهوش متخصص داخلی غدد و متابولیسم

متخصص داخلی غدد و متابولیسم ادامه داد: مدتی است که طرح نسخه نویسی الکترونیکی بر مدار اجرا گام بر داشته است واگرچه طرح مذکور رسالت کاربردی دارد اما باید با اجرایی اصولی این طرح راندمان ارائه خدمات درمانی و پزشکی را افزایش داد.
وی ادامه داد: کاهش سرعت اینترنت یکی از موانع اجرایی صحیح طرح نسخه های الکترونیکی است که می بایست با راهکارهای ایده ال مرتفع شود .
متخصص داخلی غدد و متابولیسم افزود: از سوی دیگر نیز باید بررسی کرد که اپلیکیشن هایی که نسخه های الکترونیکی را طراحی می کنند، چگونه کیفیتی دارند زیرا از نظر زمانی پزشکان برای درج نسخه در فضای الکترونیک با مشکلات بسیاری روبرو هستند.
دکترجواد رضا باهوش ادامه داد: باید به این نکته توجه کرد پزشک معالج بیش از هر مسئله ای باید متمرکز به درمان بیمار شود ونه اینکه پزشک دغدغه کندی سرعت اینترنت را برای ثبت داروهای مورد نیاز بیمار در نسخه الکترونیکی داشته باشد.

بیشتر بخوانید :

لینک کوتاه : https://www.tasrir.ir/?p=14768

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.