• امروز : شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 April - 2024
0

رونمایی از جدیدترین محصولات پزشکی در نمایشگاه ایران هلث

  • کد خبر : 14693
  • ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۷:۱۰
رونمایی از جدیدترین محصولات پزشکی در نمایشگاه ایران هلث
رئیس انجمن صنفی تولیدکنندگان و صادرکنندگان تجهیزات پزشکی از رونمایی از جدیدترین محصولات پزشکی در بیست و سومین نمایشگاه ایران هلث خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی تسریر به نقل از دبیرخانه نمایشگاه ایران هلث، «مجید روحی» با اشاره به برگزاری بیست و سومین نمایشگاه ایران هلث که در روز‌های سوم تا ششم خرداد ماه در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی تهران برگزار می‌شود، گفت: این نمایشگاه فرصت مناسبی برای تولیدکنندگان ملزومات پزشکی ایرانی است تا در شرایط تحریم و با تقویت صادرات خود و ارز آوری نتایج مطلوبی را در حوزه علمی و اقتصادی برای کشور ارمغان آورند.

وی افزود: نمایشگاه ایران هلث در عرصه تجهیزات پزشکی و سلامت و با حضور قابل توجه‌ای از شرکت‌های داخلی و خارجی در حوزه‌های مرتبط پزشکی و ایجاد تعامل و بسط ارتباطات و استفاده‌های دو سویه بین این شرکت‌ها یکی از معتبرترین نمایشگاه‌ها در سطح منطقه و جهان است.

رئیس انجمن صنفی تولیدکنندگان و صادرکنندگان تجهیزات پزشکی، دندان پزشکی و آزمایشگاهی با اشاره به پیشرفت‌های علمی و صنعتی در صنعت تجهیزات پزشکی و سلامت، تاکید کرد: برگزاری این نوع نمایشگاه ها، فرصتی برای دست اندرکاران صنعت سلامت و پزشکی کشور فراهم می‌کند تا با تبادل اطلاعات و آشنایی با دستاورد‌های روز جهانی در کنار حمایت‌های مسئولان به تدریج شاهد پیشرفت، شکوفایی و خودکفایی در این زمینه باشیم.

روحی با اشاره به حضور هیئت‌های تجاری و شرکت‌های خارجی در نمایشگاه ایران هلث، گفت: کشور‌های زیادی خواهان خریداری تجهیزات پزشکی ایرانی هستند و این نمایشگاه فرصت مناسبی برای تولیدکنندگان ملزومات پزشکی ایرانی است تا در شرایط تحریم و با تقویت صادرات خود و ارز آوری نتایج مطلوبی را در حوزه علمی و اقتصادی برای کشور ارمغان آورند.

وی با اعلام برنامه ریزی برای رونمایی از محصولات جدید دانش بنیان و کاملا بومی در حوزه‌های مختلف پزشکی با حضور مقامات دولتی در بیست و سومین نمایشگاه ایران هلث، تاکید کرد: این نمایشگاه قطعا فرصت مناسبی برای دانشگاه‌های علوم پزشکی، بیمارستان‌ها و مراکز درمانی خصوصی و دولتی برای تامین و تهیه نیاز‌های خود از محصولات کاملا ایرانی و حمایت از تولیدکنندگان داخلی و شرکت‌های دانش بنیان حوزه سلامت خواهد بود.

بیست و سومین نمایشگاه بین المللی تجهیزات پزشکی، دندانپزشکی، آزمایشگاهی، دارویی و خدمات سلامت (ایران هلث) در روز‌های سوم تا ششم خرداد از ساعت ۹ تا ۱۶ در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی تهران برگزار می‌شود.

لینک کوتاه : https://www.tasrir.ir/?p=14693

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.