• امروز : پنجشنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
0

رونمایی از محصولات دانش‌بنیان در نمایشگاه ایران هلث

  • کد خبر : 14807
  • ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۸:۵۰
رونمایی از محصولات دانش‌بنیان در نمایشگاه ایران هلث
رئیس انجمن صنفی تولیدکنندگان و صادرکنندگان تجهیزات پزشکی، دندان‌پزشکی و آزمایشگاهی از رونمایی محصولات جدید در حوزه‌های مختلف پزشکی در بیست و سومین نمایشگاه ایران هلث خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی تسریر، دکتر مجید روحی با اشاره به برگزاری بیست و سومین نمایشگاه ایران هلث که در روزهای۳ تا ۶ خرداد ماه در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی تهران، گفت: نمایشگاه ایران هلث در عرصه تجهیزات پزشکی و سلامت و با حضور قابل توجهی از شرکت‌های داخلی و خارجی در حوزه‌های مرتبط پزشکی و ایجاد تعامل و بسط ارتباطات و استفاده‌های دو سویه بین این شرکت‌ها، از معتبرترین نمایشگاه‌ها در این حوزه به شمار می‌رود.

روحی با بیان اینکه در صنعت تجهیزات پزشکی و سلامت هر روز شاهد پیشرفت‌های علمی و صنعتی هستیم، اضافه کرد: با برپایی این نوع نمایشگاه‌ها این فرصت برای دست اندرکاران صنعت سلامت و پزشکی کشور فراهم می‌شود تا با تبادل اطلاعات و آشنایی با دستاوردهای روز جهانی در کنار حمایت‌های مسئولین به تدریج شاهد پیشرفت، شکوفایی و خودکفایی در این زمینه باشیم.

وی با اشاره به بیانات مهم مقام معظم رهبری در رابطه با حمایت از شرکت‌های دانش‌بنیان، افزود: در بیست و سومین نمایشگاه ایران هلث برنامه‌ریزی‌های حمایتی از شرکت‌های دانش بنیان فعال در این حوزه انجام گرفته است و برگزاری پاویون‌هایی در راستای توسعه بازار این شرکت‌ها و معرفی محصولات و دستاوردهایشان صورت پذیرفته است.

به نقل از دبیرخانه نمایشگاه ایران هلث، رئیس انجمن صنفی تولیدکنندگان و صادرکنندگان تجهیزات پزشکی، دندان‌پزشکی و آزمایشگاهی ایران با اشاره به برنامه ریزی برای رونمایی از محصولات جدید دانش‌بنیان و کاملا بومی در حوزه‌های مختلف پزشکی، ادامه داد: این نمایشگاه قطعا فرصت مناسبی برای دانشگاه‌های علوم پزشکی، بیمارستان‌ها و مراکز درمانی خصوصی و دولتی برای تامین و تهیه نیازهای خود از محصولات کاملا ایرانی و حمایت از تولیدکنندگان داخلی و شرکت‌های دانش‌بنیان حوزه سلامت خواهد بود.

بیست و سومین نمایشگاه بین‌المللی تجهیزات پزشکی، دندان‌پزشکی، آزمایشگاهی، دارویی و خدمات سلامت ( ایران هلث) در روزهای سوم تا ششم خرداد ماه از ساعت ۹ تا ۱۶ در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار می‌شود.

لینک کوتاه : https://www.tasrir.ir/?p=14807

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.