• امروز : یکشنبه - ۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 28 April - 2024
0

تحقق نسخه نویسی الکترونیک در گرو چیست؟

  • کد خبر : 11028
  • ۱۸ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۳:۵۴
تحقق نسخه نویسی الکترونیک در گرو چیست؟
معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت بهداشت، گفت: پرونده الکترونیک سلامت و نسخه ‌نویسی الکترونیک در سایه توسعه زیرساخت‌ های فناوری اطلاعات محقق می‌ شود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی تسریر، بهروز رحیمی، در نخستین جلسه شورای راهبردی فناوری اطلاعات حوزه سلامت، اظهار کرد: تقارن ماه مناجات و میهمانی خدا را با شروع سال نو به فال نیک می‌گیریم و امیدواریم این برکت و رحمت با کلیدواژه “امید” که چند سالی است مورد تأکید بیانات مقام معظم رهبری شده است در این سال، بروز و ظهور بیشتری یابد.

وی، رویکرد معاونت توسعه وزارت بهداشت را نسبت به حوزه فناوری اطلاعات رویکرد حمایتی برشمرده و عنوان کرد: فناوری اطلاعات حوزه‌ای ضروری و مهم در عرصه مدیریتی است و در حوزه بهره وری می‌تواند برگ برنده و مؤلفه برجسته سازی اقدامات باشد و داده‌های مدیریت را بر مبنای اطلاعات دقیق محاسبه و تحلیل کند و به نظر می‌رسد این حوزه حتی در زندگی روزمره افراد تأثیرات جدی دارد.

معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت بهداشت ادامه داد: تأثیراتی که فناوری اطلاعات بر روند عملکرد معاونت توسعه مدیریت و منابع به ویژه در موضوعاتی نظیر نسخه نویسی الکترونیک و پرونده سلامت دارد، حمایت بیش‌از پیش از این فضا را ضروری می‌کند.

وی در ادامه با بیان اینکه مجلس شورای اسلامی اقدامات مؤثری در حمایت از حوزه فناوری اطلاعات داشته است، گفت: اطمینان دارم با حضور دکتر بیگلرخانی در حوزه فناوری اطلاعات اتفاقات مثبت و مؤثری رقم خواهد خورد، البته پیشبرد اهداف در این راستا نیازمند همراهی و هم افزایی بیشتر است و همه باید در کنار یکدیگر به تحقق اهداف حوزه سلامت با این امکانات و ظرفیت‌ها دست یابیم.

رحیمی بیان کرد: استفاده از خرد جمعی در انجام تمامی امور، یکی از ارکان مهم مدیریت است؛ از این رو همراهی و همگامی دیگر دوستان و همکاران را در حوزه‌های مختلف به مشارکت می‌طلبیم تا خدمت صادقانه و مدیریت جهادی اتفاق بیفتد.

وی بابیان اینکه ادای وظیفه به نحو مطلوب، گامی جهادی و ارزشمند است، تبیین کرد: سیاستگذاری وزارت بهداشت به نفع مردم و با دیدگاه مصالح مردم است و ادای وظایف به نحو شایسته در این راستا تعریف می‌شود و نفع مردم در هر موقعیتی اولویت این مجموعه است.

لینک کوتاه : https://www.tasrir.ir/?p=11028
  • منبع : مهر

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.