• امروز : چهارشنبه, ۱۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 8 May - 2024
امروز 0
1

سخنگوی دولت: مشکلات بیمه توانخواهان حل شوند

  • کد خبر : 8745
  • ۱۲ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۲:۴۵
سخنگوی دولت: مشکلات بیمه توانخواهان حل شوند
سخنگوی دولت، نوشت: مشکلات مربوط به توانخواهان، مانند بیمه و نداشتن سهمیه‌های قانونی برای ادامه تحصیل این عزیزان، باید با حمایت دولت حل شوند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی تسریر به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی دولت، علی بهادری جهرمی در صفحه شخصی خود با عنوان “کارآفرینی برای توانخواهان سخت‌تر است و حمایت از کارآفرینان برای این عزیزان ضروری‌تر” نوشت: ساعاتی را به تماشای هنر زیبای توانخواهان عزیز و شنیدن درد دلشان گذراندم. هنر نابینایی که ظرافت مجسمه چوبی دست‌ساخت او را جز دست‌های بریده بریده شده او باورپذیر نمی‌کرد.
سخنگوی دولت، افزود: هنر کودک سندروم دانی که دارای کمربند دان ۲ بود. هنر نقاشی و شاعری که به خاطر نداشتن دست، تمام هنرش را با انگشتان پا به نمایش می‌گذاشت. هنر زوج هنرمند ویلچری که محصولات معرق و قلمزنی آنها زینت‌بخش نمایشگاه بود و حدود ۳۰۰ اثر مشابه دیگر همگی یک حرف را به روشنی منتقل می‌کرد: “هیچ چیزی نمی‌تواند جلوی اراده انسان را بگیرد. “

بهادری جهرمی، نوشت: مشکلات بیمه، نداشتن سهمیه‌های قانونی برای ادامه تحصیل، زحمات طاقت‌فرسای زندگی و بسیاری مشکلات دیگر این قشر عزیز را می‌توان با مقداری توجه بیشتر، قرار دادن خود به جای ایشان و اندکی حمایت، تا میزان زیادی برطرف کرد.

سخنگو و رئیس شورای اطلاع‌رسانی دولت، افزود: امروز در دولت، از همکاران عزیزم درخواست کردم در خرید هدایای ضروری، تنها از محصولات این عزیزان و بزرگواران تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) استفاده کنند تا کمکی برای عرضه بهتر محصولاتشان و توجه بیشتر به این عزیزان باشد.

لینک کوتاه : https://www.tasrir.ir/?p=8745

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.