• امروز : پنجشنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 25 April - 2024
0

پدر ربایی ۳ برادر در شرق تهران

  • کد خبر : 7101
  • ۲۴ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۷:۴۵
پدر ربایی ۳ برادر در شرق تهران
ماموران پلیس آگاهی تهران تهران بزرگ سه برادر را که با همکاری یکدیگر اقدام به ربودن پدرشان کرده بودند، بازداشت کردند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی تسریر، حوالی ساعت ۳:۳۰ بعد از ظهر  روز بیست و دوم دی ماه امسال مردی میانسال به همراه مرجوعه قضایی به پلیس آگاهی مراجعه و از فرزندانش شکایت کرد. این فرد به ماموران گفت:  با فرزندانم اختلاف داشتم و سه روز قبل در راه رفتن به خانه در خیابان نبرد شمالی، سه فرزندم راه را بر من سد کرده و معترض شدند که چرا از آنها شکایت کرده ام و باید با مراجعه به دادسرا از شکایتم صرف نظر کنم. بعد از آن، پسرهایم با ضرب و شتم مرا داخل خودرو کرده و به خانه شان بردند. در آنجا مرا تهدید کردند که اگر برگه های املاک را امضاء نکنم مرا را داخل گونی کرده و  زنده زنده دفن می‌کنند.

با طرح این شکایت تیمی از ماموران اداره یازدهم پلیس آگاهی تهران بزرگ رسیدگی به موضوع را دستور کار خود قرار داده و با بازبینی دوربین های مداربسته اطراف محل حادثه صحت اظهارات این فرد را مورد تایید قراردادند و در همین راستا اقدام به دستگیری سه پسر مرد میانسال کرده و آنان را به مقر انتظامی انتقال دادند.

با انتقال این سه برادر آنان به جرم خود اعتراف کرده و گفتند که  به خاطر اختلافات قبلی که با پدرشان در خصوص واگذاری املاکش به خودشان داشتند، پدرشان اقدام به شکایت از آنان کرده و آنان نیز تصمیم گرفتند که او را بترسانند تا هم از شکایتش صرف نظر کند و هم سند املاک او را بدست آورند و به همین دلیل نیز اقدام به ربودن او کردند.

مرکز اطلاع رسانی پلیس آگاهی تهران بزرگ با تایید این خبر اعلام کرد که با توجه به اعترافات سه برادر برای آنان پرونده ای تشکیل شده و آنان برای ادامه روند رسیدگی به جرم روانه دادسرا شده اند.

لینک کوتاه : https://www.tasrir.ir/?p=7101
  • منبع : ایسنا

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.