• امروز : پنجشنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
0
به میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران غرب برگزار می شود؛

شانزدهمین دوره مسابقات فوتسال بیمارستان ها و مراکز درمانی خصوصی استان تهران

  • کد خبر : 6729
  • ۲۱ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۸:۰۰
شانزدهمین دوره مسابقات فوتسال بیمارستان ها و مراکز درمانی خصوصی استان تهران
شانزدهمین دوره مسابقات فوتسال بیمارستان ها و مراکز درمانی خصوصی استان تهران با عنوان "جام مدافعان سلامت"، با حضور ۲۰ تیم و همزمان با گرامیداشت چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران، در سالن ورزشی چند منظوره مجتمع پیامبراعظم (ص) این واحد دانشگاهی بر گزار می شود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی تسریر به نقل از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران غرب؛ براساس برنامه ریزی های انجام شده از سوی کمیته برگزاری این دوره ازمسابقات، افتتاحیه بازی ها در روز ۲۲ بهمن، همزمان با جشن پیروزی انقلاب برگزار می شود و تیم های شرکت کننده طی هفت هفته و در ۴ گروه با هم به رقابت خواهند پرداخت.
بر اساس قرعه کشی انجام شده، تیم های آتیه، لاله، ایرانمهر، نیکان غرب و نظام مهندسی در گروه اول، تیم های محب کوثر، خاتم، کلینک سعات آباد، نیکان اقدسیه، تجارت الکترونیک پارسیان در گروه دوم، تیم های عرفان نیایش، عرفان، آپادانا، پالسی نو، شرکت ابراهیم در گروه سوم، و بیمارستان فرهیختگان در گروه چهارم با تیم های تریتا، بهمن، دی و فدراسیون پزشکی با هم مسابقه خواهند داد.
گفتنی است در مراسم رده بندی و فینال شانزدهمین دوره مسابقات فوتسال بیمارستان ها و مراکز درمانی خصوصی استان تهران که در روز ۲۷ اسفند برگزارمی شود، با اهدای جام، مدال، لوح تقدیر و جوایز نقدی از تیم های برتر تجلیل خواهد شد.

لینک کوتاه : https://www.tasrir.ir/?p=6729

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.