• امروز : شنبه, ۶ مرداد , ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 July - 2024
امروز 0

اخبار ویژه

قوی‌ترین آهنربای ابررسانای جهان ساخته شد رژیم کانادایی چیست؟ بدبینی چیست؟ دست و پا زدن تروئیکای اروپایی برای ضربه به ایران/ بی‌اثری تصویب قطعنامه بر بازار ارز خوردن قارچ سمی بعد از پُختن هم خطر دارد اجرای دوره مشترک کارشناسی ارشد دانشگاه‌های ایرانی با خارج از کشور خطر اُفت هوشیاری در افراد گرمازده/ با اورژانس تماس بگیرید معضل جهانی به نام کودکان کار/ تفاوت کودک خیابان با کودک در خیابان چرا «نات کوین» و «همستر کامبت» طرفداران زیادی پیدا کردند؟ رژیم اتکینز یا ایت ایزلی چیست؟ اختلال شخصیت وسواسی اجباری یا ocd چیست؟ هیدروژل ابداعی محققان ایرانی با عفونت مقابله می‌کند تغییر اسم آزادراه شیراز – اصفهان به «آزادراه شاهچراغ» وظیفه شما در «احترام به مقام کودک» چیست؟ برنامه غذایی بیماران قلبی خودشیفتگی چیست؟ این ربات مانند سوسک می‌پرد! تمدید مهلت ارائه اسناد هزینه‌های درمانی ۱۴۰۳ بازنشستگان به «شرکت بیمه ملت» تا پایان خرداد سامانه توثیق سهام عدالت دستاورد بزرگ دولت مراقب پشه آئدس باشید/ علائم تب دانگ چیست؟ آیا رژیم دوکان روشی مطمئن برای کاهش وزن است؟ برونگرایی چیست؟ ویژگی‌های یک فرد برونگرا چیست؟ دغدغه‌های روحی افراد سالمند و بروز چند مشکل در دوران سالمندی آموزش خارق‌العاده مهارت‌های مختلف انسانی به ربات‌ها تامین مالی سخت و هوشمندانه دولت سیزدهم برای واردات واکسن رژیم دش چیست؟ درونگرایی چیست؟ رژیم غذایی خام خواری چیست؟ اختلال سازگاری یا انطباقی چیست؟ عمل بای پس معده چیست؟ توهم چیست؟ آیا اختلال توهم‌زا دارید؟ رژیم غذایی ویت واچرز یا ww چیست؟ اختلال بدریختی بدن چیست؟ نشانه‌های مسمومیت با قارچ سمی را بشناسید شب ادراری، دلایل و درمان این بیماری گلوتن چیست؟ استفراغ نوزاد و صفر تا صد آنچه باید بدانید فوبیا چیست؟ سوزش ادرار و شایع ترین دلایل آن را بشناسید خلط خونی نشانه چیست و چه درمانی دارد؟ استپ وزنی چیست؟ چاقی مفرط چیست و چه علائمی دارد؟ اختلال تجزیه‌ای هویت چیست؟ معاینه فیزیکی و چکاپ بدنی چه ضرورتی دارد؟ رژیم پالئو یا غارنشینی چه مزایا و معایبی دارد؟ ال اس دی (LSD) چیست؟ تغذیه چه اهمیتی در سرطان روده دارد؟ اختلال شخصیت مرزی یا بیماری بوردرلاین را بشناسید رژیم کتوژنیک ۷ روزه بهترین راه برای کاهش وزن سریع کلاستروفوبیا یا تنگناهراسی چیست؟ غذاهای مضر برای پارکینسون چیست؟ سندروم آسپرگر چیست؟ وضعیت نقش‌برجسته‌های ساسانی نگران‌کننده است رژیم غذایی مناسب وزوز گوش چیست؟ تست ریون و هر آنچه درباره آن باید بدانید اختلال شخصیت اسکیزوئید چیست؟ رهبر انقلاب بر پیکر رئیس‌جمهور شهید و همراهان ایشان نماز اقامه کردند اختلال شخصیت اسکیزوتایپال چیست؟ تشریح تمهیدات ترافیکی در تهران برای تشییع پیکر آیت‌الله رئیسی/ اعمال محدودیت‌ها از ۴صبح چهارشنبه رژیم نظامی سه روزه چیست؟ راهکارهای عملیاتی برای بهبود احساس غم و ناراحتی که خوب است بدانید غش کردن یا سنکوپ چیست و چرا غش می‌کنیم؟ التهاب لگن (PID)؛ علائم، علائم، تشخیص و درمان سرطان بینی چیست؟ علت، علائم و راه‌کارهای درمانی آن با میوکاردیت چقدر آشنایی دارید؟ دیابت شکننده یا ناپایدار چیست؟ علت، علائم و راه‌کارهای درمانی آن سندروم گیلن باره، نادر اما بسیار جدی

0

۷۵۰۱۳؛ سامانه تلفنی آتیه‌سازان حافظ/ مبلغ و زمان پرداخت اسناد خسارت، بیشتر سوال بیمه‌شدگان

  • کد خبر : 36872
  • ۰۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۲:۰۶
۷۵۰۱۳؛ سامانه تلفنی آتیه‌سازان حافظ/ مبلغ و زمان پرداخت اسناد خسارت، بیشتر سوال بیمه‌شدگان
مدیر روابط عمومی و رسیدگی به شکایات و ارزیابی عملکرد آتیه‌سازان حافظ با بیان اینکه ایجاد روابط تعاملی، پاسخگویی به موقع و اطلاع‌رسانی دقیق به مشتریان اولویت شرکت است، گفت: به طور متوسط روزانه پاسخگوی ۱۶۰۰ تماس برقرار شده با سامانه ۷۵۰۱۳ هستیم.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی تسریر، به نقل از خبرگزاری ایسنا، دکتر سید حامد حسینی‌کیا در نشستی کوتاه با اصحاب رسانه، گفت: سامانه ۷۵۰۱۳ در راستای هدف اصلی شرکت یعنی کسب رضایت‌مندی حداکثری بیمه‌شدگان و شناخت بهتر نیازهای آنها از طریق تماس‌های تلفنی ایجاد شده تا بدون نیاز به مراجعه حضوری پاسخگویی به سوالات مطرح شده و پیگیری درخواست‌ها، صورت گیرد.

وی حفظ و گسترش بازار را مستلزم افزایش ضریب نفوذ رضایت‌مندی در جامعه مشتریان کنونی دانست و ادامه داد: ایجاد حلقه مشتریان وفادار اصلی‌ترین هدف شرکت است. از این رو جذب و نگهداری مشتریان در بازارهای رقابتی امروز لازمه داشتن روابط عمومی پویا و صادق است تا با تعاملات موثر و مدیریت شده مشتریان را حفظ کند.

مدیر روابط عمومی و رسیدگی به شکایات و ارزیابی عملکرد آتیه‌سازان حافظ با اشاره به رویکرد و تاکیدات مدیرعامل آتیه‌سازان حافظ بر ارائه خدمت با کیفیت و بی‌‎منت به مشتریان شرکت (که عموما بازنشستگان هستند)، اظهار کرد: مدیریت روابط عمومی و بخش‌های تابع آن از جمله واحد ارتباط با مشتریان (۷۵۰۱۳)، تلاش می‌کند تا روابط تعاملی و دو جانبه‌ای را میان خود و مشتریانش ایجاد کند و بیش از پیش با پاسخگویی به موقع و اطلاع‌رسانی دقیق در مورد مفاد و تعهدات مندرج در قراردادهای منعقد شده با بیمه شدگان  روند دریافت خدمات این شرکت را تسهیل کند.

حسینی کیا در خصوص بیشترین اطلاعات درخواستی بر اساس بررسی تماس‌های برقرار شده با سامانه ۷۵۰۱۳، گفت: بیشتر سوالات بیمه‌شدگان درباره مبلغ و زمان بازپرداخت اسناد خسارتی، آگاهی از مراکز طرف قرارداد، آگاهی از تعهدات هر قرارداد، نحوه دریافت معرفی‌نامه یا پذیرش اسناد، اطلاعات شعب و نمایندگی‌ها و اطلاعات بیمه‌گری و نحوه ثبت‌نام بیمه اکمل است.

وی تصریح کرد: اولویت ما پشتیبانی سریع و آسان از مشتری و دریافت بازخوردهای آنان چه مثبت و چه منفی و به جریان انداختن نظرات‌شان در روند کار است.

مدیر روابط عمومی و رسیدگی به شکایات و ارزیابی عملکرد آتیه‌سازان حافظ معتقد است: توجه به نظرات مشتریان می‌تواند منجر به تقویت وفاداری آنها و حفظ و توسعه بازار و در نهایت کسب نتیجه‌ای مطلوب برای شرکت و مشتریان شود. به همین منظور این مدیریت شناسایی موانع خدمت‌رسانی و ارتقاء پاسخگویی به شکایات و ارتباط با مشتریان را به طور ویژه در دستور کار خود قرار داده است.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://www.tasrir.ir/?p=36872
  • منبع : https://www.isna.ir

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.