• امروز : پنجشنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
1
عضو انجمن سرطان اروپا تاکید کرد :

درمان سرطان با ایمونوتراپی

  • کد خبر : 2940
  • ۲۰ دی ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۴
درمان سرطان با ایمونوتراپی
پروفسور امیر حسین امامی فوق تخصص خون و سرطان با بیان اینکه امروزه درمانهای بسیاری برای مقابله با سرطان بکار گرفته می شود گفت: می‌توان با ایمونوتراپی سلولهای دفاعی بدن را به جنگ با سلولهای سرطانی برانگیخت.

پروفسور امیر حسین امامی فوق تخصص خون و سرطان در گفت و گو با پایگاه خبری تسریر درباره آینده های درمانهای بیماری سرطان گفت: امروزه درمانهای بسیاری برای مقابله با سرطان بکار گرفته می شود و از همین رو جراحی، رادیوتراپی و شیمی درمانی، روشهایی از درمان بیماری سرطان در سراسر دنیا و کشور تلقی می شوند و درمان های مذکور سالیان سال است که با موفقیت در درمان سرطان بکار رفته اند، با وجود این همواره با شکستهایی در درمان مواجهه می شویم .

فوق تخصص خون و سرطان بالغین یادآور شد: همیشه بدنبال راه های دیگر در درمان سرطان هستیم. یکی از روشهای جدید نیز که در سالهای اخیر مورد توجه قرار گرفته است، ایمونوتراپی است که با استفاده از داروهایی، میتوان سلولهای دفاعی بدن را به جنگ با سلولهای سرطانی برانگیخت.

وی ادامه داد :اما آن چیزی که در چند سال اخیر مورد توجه قرار گرفته است پزشکی فرد محور یا Personalized Medicine می باشد و این در حالی که در این روش بطور خلاصه بر اساس بررسیهای ژنتیکی، احتمال پاسخ دهی سلولهای سرطانی هر فرد به داروهای مختلف مورد بررسی قرار می گیرد و انتخاب داروها را برای پزشک ظریف تر و دقیق ترخواهند نمود .

 

پروفسور امیر حسین امامی فوق تخصص خون و سرطان

پروفسور امیر حسین امامی فوق تخصص خون و سرطان

عضو انجمن سرطان اروپا یاد آورشد : خوشبختانه با تلاشهایی که در پنج سال اخیر انجام داده ایم موفق شده ایم این روش را برای تعدادی از بیماران بکار ببریم. درتجربه ای که در این سالیان با این روش داشته ایم توانسته ایم استفاده بهینه ای از داروهای شیمی درمانی و ایمونوتراپی در این بیماران بنمائیم. امیدوارم با استفاده بهتر وشایسته ترو به موقع از این روش بتوانیم شاهد پیشرفت درمان بیماران عزیز باشیم.

لینک کوتاه : https://www.tasrir.ir/?p=2940

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.