• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
1

کشف سلاح جنگی در حوالی شهر پردیس

  • کد خبر : 2602
  • ۱۶ دی ۱۴۰۰ - ۱۶:۰۰
کشف سلاح جنگی در حوالی شهر پردیس
رئیس پایگاه ششم پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ از دستگیری یکی از فروشندگان غیر مجاز سلاح در فضای مجازی و کشف 2 قبضه سلاح جنگی 12 عدد فشنگ در تهران خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی تسریر، سرهنگ علی محمدی با اعلام این خبر اظهار داشت: ماموران پایگاه ششم پلیس امنیت عمومی تهران در راستای مقابله با عوامل نا امنی و برخورد جدی با مجرمان، با اشراف کامل اطلاعاتی موفق شدند یکی از فروشندگان سلاح و مهمات غیرمجاز را در فضای مجازی شناسایی کنند.
وی بیان داشت: با شناسایی هویت متهم و مخفیگاه وی در حوالی شهرستان پردیس، نتیجه تحقیقات پلیسی به مرجع قضائی منعکس و دستور دستگیری متهم و بررسی از داخل مخفیگاهش اخذ شد.
رئیس پایگاه ششم پلیس امنیت عمومی تهران تصریح کرد: ماموران این مرکز ظهر روز گذشته سیزدهم دی ماه به مخفیگاه متهم اعزام و موفق شدند در این عملیات ۲ قبضه سلاح جنگی و ۱۲ عدد فشنگ کشف کنند.
این مقام انتظامی افزود: پس از انتقال متهم و انجام بازجویی های مقدماتی ، مشخص شد که متهم سلاح های شکاری را از همدستش در استان های جنوبی کشور تهیه و پس از انتقال آن به مخفیگاهش با تبلیغ در فضای مجازی آنها را می فروشد.
سرهنگ محمدی با بیان اینکه متهم پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قضائی به دادسرا معرفی شد، خاطر نشان کرد: پلیس به طور جد با عاملان فروش سلاح غیر مجاز در فضای مجازی برخورد شدید صورت خواهد داد و از شهروندان خواست تا در صورت مشاهده اینگونه موارد سریعا موضوع را با پلیس از طریق سامانه ۱۱۰ در میان بگذارند.

پایان پیام

لینک کوتاه : https://www.tasrir.ir/?p=2602

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.