• امروز : یکشنبه, ۳۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 19 May - 2024
امروز 0
0
بعد از حضور در جام باشگاه‌های آسیا؛

سرمربی خاتون بم: نشان دادیم فوتبال بانوان ایران ظرفیت بالایی دارد

  • کد خبر : 22915
  • ۰۱ آذر ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۵
سرمربی خاتون بم: نشان دادیم فوتبال بانوان ایران ظرفیت بالایی دارد
سرمربی تیم فوتبال خاتون بم گفت: نمایندگان استرالیا و کره‌جنوبی در جام باشگاه‌ها فوق‌العاده بودند و تفاوت فوتبال ما با آنها کاملا از لحاظ زیرساخت‌ و هزینه مشخص بود اما ما هم در این مسابقات نشان دادیم که پتانسیل و ظرفیت خوبی داریم.

به گزارش تسریر به نقل از خبرگزاری ایرنا، تیم فوتبال خاتون بم در جام باشگاه‌های آسیا در گروه «ب» با تیم‌های سیدنی استرالیا، هیوندای استیل کره‌جنوبی و نسف‌ قارشی ازبکستان هم‌گروه بود که مقابل استرالیا با نتیجه سه بر صفر و برابر کره‌جنوبی با حساب دو بر یک شکست خورد. در آخرین مسابقه هم مقابل ازبکستان به تساوی دو بر دو رسید.‌

مسابقات قهرمانی باشگاه‌های زنان آسیا ۱۵ تا ۲۱ آبان برگزار شد. بر اساس قرعه‌کشی صورت گرفته هشت تیم در دو گروه A و B قرار گرفته‌اند. تیم‌های اوراوا ژاپن، هوالیان چین‌تایپه، بانکوک اف‌سی تایلند و گوکولام کراکا هند در دیگر گروه قرار دارند. تایلند میزبان مسابقات گروه A و ازبکستان میزبان گروه B است.

تیم های اوراوا ژاپن و هیوندای استیل کره‌جنوبی به عنوان تیم‌های صدرنشین دو گروه به فینال صعود کردند.

به گزارش تسریر به نقل از خبرگزاری ایرنا، مرضیه جعفری روز چهارشنبه در گفت‌وگویی درباره عملکرد تیم فوتبال خاتون بم در جام باشگاه‌های زنان آسیا، اظهار داشت: تفاوت این مسابقات با سال‌های قبل زیاد بود، زیرا در سال‌های گذشته تیم‌های شرق آسیا حضور نداشتند. در سال اولی که شهرداری سیرجان شرکت کرد تنها کشورهای غرب آسیا حضور داشتند. در سال دوم این مسابقات کشورهای شرق آسیا اضافه شدند اما شرق و غرب آسیا جدا بازی کردند.

وی افزود: اما امسال کشورهای شرق و غرب آسیا با هم مختلط بازی کردند و در گروه ما نمایندگان استرالیا، کره‌جنوبی و ازبکستان حضور داشتند. دو تیم استرالیا و کره فوق‌العاده بودند و تفاوت فوتبال ما با آنها کاملا از لحاظ زیرساخت‌ها و هزینه مشخص بود اما ما هم در این مسابقات نشان دادیم که پتانسیل خوبی داریم.

سرمربی خاتون بم: نشان دادیم فوتبال بانوان ایران ظرفیت بالایی دارد

سرمربی خاتون بم عنوان کرد: بازیکنانم در این مسابقات خوب درخشیدند. در دیدار نخست اول برابر سیدنی استرالیا به دلیل آنکه به خودباوری نرسیده بودیم، از روی اشتباهات فردی شکست خوردیم، اما از بازی دوم بهتر شدیم. در دیدار برابر کره‌جنوبی سرمربی این تیم وقتی بازی بازیکنانم را دید می‌گفت از تیم خودم ناامید بودم و حس می‌کردم نمی‌توانند خوب کار کنند. او گفت که خاتون بم برابر ما خوب بازی کرد و فوتبال ایران را به شکل دیگری به ما نشان داد و دیدگاه ما نسبت به قبل تغییر کرد.

وی ادامه داد: در بازی آخر مقابل ازبکستان نیز توانستیم نمایش خوبی داشته باشیم. ما قبلا برابر این تیم می‌باختیم اما در این بازی خوب بودیم. تیم ازبکستانی ملی‌پوشان زیادی در ترکیب خودش داشت. در کل سه تیمی که با آنها در جام باشگاه‌های آسیا بازی کردیم در ترکیب خودشان ملی‌پوش و بازیکن خارجی داشتند. کره‌جنوبی ۸ ملی‌پوش و سه بازیکن خارجی خوب داشت.

جعفری در پاسخ به این پرسش که با توجه به مجوز سازمان لیگ برای جذب بازیکن خارجی، چرا اقدام نکردید، پاسخ داد: گلاره ناظمی مسئول برگزاری مسابقات فوتبال زنان تلاش زیادی کرد، اما زمانی که سازمان لیگ اجازه جذب لژیونر داد، در واقع برای رجیستری کردن دیر شده بود.

سرمربی خاتون بم: نشان دادیم فوتبال بانوان ایران ظرفیت بالایی دارد

وی تاکید کرد: اگر خاتون بم بتواند امسال هم قهرمان شود و ما دیدار تدارکاتی داشته باشیم، با توجه به اینکه بازیکنانم به خودباوری رسیده‌اند با برنامه‌ریزی خوب می‌توانیم در جام باشگاه‌های آسیا نتیجه خوبی کسب کنیم.

سرمربی خاتون بم با تشکر از حمایت‌های مدیرعامل این باشگاه گفت: ما با همان ترکیب در لیگ برتر در جام باشگاه‌ها حضور یافتیم؛ فقط گلنوش خسروی در این فصل به تیم سیرجان رفت. امسال لیگ جذابی داریم و نتایج از قبل قابل پیش‌بینی نیست. تیم‌های مدعی زیادی داریم و ملی‌پوشان در تمامی تیم‌ها پخش شده‌اند و از همین الان نمی‌توان قهرمان را مشخص کرد اما از عنوان قهرمانی خود دفاع می‌کنیم.

سرمربی خاتون بم: نشان دادیم فوتبال بانوان ایران ظرفیت بالایی دارد

لینک کوتاه : https://www.tasrir.ir/?p=22915
  • منبع : https://www.irna.ir

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.