• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
0

افزایش وزن تا ۲۷۰ کیلو برای یک نقش!

  • کد خبر : 20576
  • ۰۶ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۷:۵۰
افزایش وزن تا ۲۷۰ کیلو برای یک نقش!
«برندون فریزر» برای نقش‌آفرینی در فیلم جدید «دارن آرونوفسکی» تا ۲۷۰ کیلوگرم وزن خود را افزایش داده است.

به گزارش تسریر به نقل از لس آنجلس تایمز، بازیگران هالیوود همیشه با تغییرات فیزیکی مداوم برای وارد شدن به نقش شخصیت هایشان شناخته می شوند، اما «برندون فریزر» تغییرات فیزیکی فراتر از تصور برای بازی در فیلم «نهنگ» ساخته جدید «دارن آرونوفسکی» تجربه کرده و برای بازی در نقش اصلی این فیلم وزن خود را به ۲۷۰ کیلوگرم رسانده است.

«برندون فریزر» ۵۳ ساله بیشتر برای بازی در سه‌گانه «مومیایی»، «انسینو من» و «جرج جنگل» شناخته می‌شود و حالا در فیلم «نهنگ» که با اقتباس از نمایشنامه‌ای نوشته «ساموئل دی‌ هانتر» ساخته نقش‌آفرینی کرده است. «نهنگ» جدیدترین فیلم «دارن آرونوفسکی» پس از فیلم «مادر» است.

او در فیلم «نهنگ» که یکی از ۱۹ فیلم بخش مسابقه اصلی هفتاد و نهمین جشنواره فیلم ونیز است، در نقش «چارلی» یک مرد میانسال و معلم منزوی مبتلا به مرض چاقی بازی می‌کند که  پس از سال‌ها بلعیدن غذا برای مقابله با عذاب وجدان و گناه ترک خانواده‌اش، به وزن ۲۷۲ کیلوگرم (۶۰۰ پوند) می‌رسد. چارلی در تلاش است رابطه‌اش را با دخترش اِله (با بازی سیدی سینک)  بهبود ببخشد.

بخشی از افزایش وزن «برندون فریزر» در نقش چارلی از طریق پروتز و همچنین گریم ایجاد شده است.

«فریزر» که چند سالی از سینما فاصله گرفته بود با بازی در فیلم «نهنگ» از «دارن آرونوفسکی» و «قاتلان ماه کامل» فیلم جدید «مارتین اسکورسیزی»، بازگشت بزرگی به دنیای سینما داشته است.

لینک کوتاه : https://www.tasrir.ir/?p=20576

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.