• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
1

۴۴ درصد بزرگسالان با گیاهان خانگی صحبت می کنند

  • کد خبر : 1313
  • ۰۲ دی ۱۴۰۰ - ۱۳:۲۷
۴۴ درصد بزرگسالان با گیاهان خانگی صحبت می کنند
اگر شما هم جز افرادی هستید که در خلوت خود با اشیا و حیوانات و گیاهان صحبت می کنید، به هیچ عنوان نباید نگران باشید زیرا این عمل مطلقا غیر عادی نبوده و مطالعات جدید پژوهشگران نشان می دهد بیشتر افراد این کار را انجام می دهند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی تسریر، بسیاری از مردم در حریم خصوصی خانه خود کمی متفاوت عمل می کنند، اما نتایج یک نظرسنجی جدید نشان می دهد که بیشتر بزرگسالان در واقع در حال گفتگوی جدی با اشیا و موجوداتی هستند که نمی توانند پاسخ دهند! نتایج یک نظرسنجی انجام شده از دو هزار فرد بزرگسال در بریتانیا نشان می دهد که بیش از نیمی از آنها به طور معمول با اشیاء بی جان در خانه صحبت می کنند. ۶۰ درصد دیگر نیز می گویند که اغلب مکالماتی با حیوانات خانگی خود دارند.

این نظرسنجی همچنین نشان می دهد که ۴۴ درصد از افراد بزرگسال اغلب با گیاهان خانگی خود صحبت می کنند. در این گروه، ۴۰ درصد افراد نیز اعتراف کردند که معمولاً از گیاه خود می پرسند که آیا تشنه است یا خیر.

نکته جالب توجه در نظر سنجی فوق، این است که بیش از یک چهارم افراد نیز مدعی شدند در صورت برخورد با مشکل در عملکرد یک وسیله، به وی فحش داده و آن شی را به دلیل ناتوانی در کار سرزنش می کنند. به عنوان مثال، مردم اغلب تلویزیون یا قهوه ساز خود را به دلیل روشن نشدن یا خوب کار نکردن سرزنش کرده برعکس، گاهی اوقات وسایلی را که عملکرد خود را خوب انجام می دهند، تشویق می کنند.

بیست و چهار درصد افراد نیز اعتراف کرده اند که صبح ها پس از به صدا در آمدن زنگ تنظیم شده برای بیدار شدن در ساعت مشخصی، بر سر ساعت یا موبایلشان فریاد زده اند تا ساکت شود. در همین حال، نزدیک به ۲۰ درصد مردم از خودروی خود خواهش کرده اند در حالی که سوختش کم است به کار خود ادامه دهد و بیش از ۱۰ درصد نیز به طور شفاهی از یک دستگاه خودپرداز به دلیل پرداخت پول نقد تشکر کرده اند.
گفتنی است اکثر پاسخ دهندگان در میانه مکالمه توسط فرد دیگری مشاهده شده اند که بیش از نیمی از این موقعیت ها به خنده ختم شده است.
در خاتمه باید اذعان داشت که به نظر می رسد این عادت در همه جای دنیا و بین همه مردم رواج داشته و اگر شما هم جز این گروه از افراد هستید، نیازی به نگرانی یا سرزنش کردن خود به دلیل انجام رفتار غیر عادی وجود ندارد.

 

پایان پیام

لینک کوتاه : https://www.tasrir.ir/?p=1313
  • منبع : سیناپرس

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.