• امروز : پنجشنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
0

نسخه الکترونیک از اول دی ماه اجرا می شود

  • کد خبر : 948
  • ۲۹ آذر ۱۴۰۰ - ۱۵:۰۹
نسخه الکترونیک از اول دی ماه اجرا می شود

مدیرکل درمان تامین اجتماعی استان تهران در جلسه نهایی طرح نسخه الکترونیک بر لزوم تعامل هر چه بیشتر وزارت بهداشت و سازمان تامین اجتماعی در جهت تسهیل سازی امور برای اجرای بهینه این طرح تاکید کرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی تسریر ، در این جلسه که با حضور معاونین درمان دانشگاه‌های شهید بهشتی، علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی، مدیر درمان دانشگاه تهران، کارشناسان فناوری اطلاعات دانشگاه های فوق، دانشگاه ایران و مدیرکل درمان تامین اجتماعی استان مسئولین فناوری اطلاعات سازمان تامین اجتماعی تشکیل شد، مدیرکل درمان تامین اجتماعی استان تهران هدف از تشکیل این جلسه را هماهنگی و همفکری در راستای رفع چالشهای موجود در روزهای نهایی مهلت مقرر به منظور اجرای بهینه طرح دانست.

پناهی زاده تصریح کرد: اجرای این طرح چالش هایی خواهد داشت که قطعاً با همفکری و همکاری و تعامل مثبت و سازنده بین دانشگاه های تحت پوشش وزارت بهداشت و سازمان تامین اجتماعی این مشکلات برطرف می شود.

وی با توجه به الزام قانونی، اجرای نسخه الکترونیک از اول دی ماه را تکلیف همه دستگاه های مرتبط دانست و آمادگی اداره کل درمان استان تهران برای همکاری کامل در این زمینه با دانشگاه های علوم پزشکی اعلام کرد.

کریمی معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی نیز ضمن ابراز رضایت و تشکر از برگزاری این جلسه گفت: در حال حاضر در سه بیمارستان دانشگاه شهید بهشتی از پنل نسخه نویسی سازمان تامین اجتماعی اقدام به ثبت نسخه می کنند لیکن طبعاً مقاومت هایی توسط پزشکان در این راستا وجود خواهد داشت که با آموزش و پشتیبانی های لازم انتظار داریم تعداد بیشتری از بیمارستانها به این طرح بپیوندند.
گنجعلی خان مدیر درمان دانشگاه تهران و دکتر خراسانی معاون درمان دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی نیز ضمن ابراز خرسندی از برگزاری این جلسه اظهار کرد: دانشگاه تهران براساس ابلاغیه های وزارت بهداشت ملزم به ارسال نسخ الکترونیک در بستر دیتاس بوده و مجاز به استفاده از پنل سازمانهای بیمه گر نیستند و لازم است در سطح مدیران ارشد وزارت بهداشت و سازمان تامین اجتماعی در این زمینه تصمیم گیری های لازم صورت پذیرد و به دانشگاهها ابلاغ شود.

پایان پیام

لینک کوتاه : https://www.tasrir.ir/?p=948

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.