• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
1

جزییات استخدام ۲۰۰۰ معلم ورزش و مراقب سلامت

  • کد خبر : 8163
  • ۰۵ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۳:۲۱
جزییات استخدام ۲۰۰۰ معلم ورزش و مراقب سلامت
معاون تربیت‌بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش جزئیاتی از استخدام ۲۰۰۰ معلم تربیت بدنی و مراقب سلامت در وزارت آموزش و پرورش ارائه داد و از متقاضیان خواست که تا روز ششم اسفندماه و به منظور شرکت در آزمون استخدامی به سازمان سنجش مراجعه و ثبت نام کنند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی تسریر، صادق ستاری‌فرد با اشاره به چالش کمبود معلم در وزارت آموزش و پرورش اظهار کرد: تامین نیروی انسانی تمام ساحتی، از جمله الزامات تحقق تربیت نیروی انسانی تمام ساحتی است. استخدام ۲۰۰۰ معلم تربیت بدنی و مراقب سلامت فرصتی برای جوانان تحول خواه، متعهد و متخصص است.

وی در توضیح بیشتری گفت: از سهمیه استخدام ۲۰۰۰ نفری ما، ۱۲۰۰ سهمیه مربوط به معلم تربیت بدنی و ۸۰۰ سهمیه متعلق به مراقبین سلامت و از رشته‌های بهداشت، تغذیه، پرستاری و … خواهد بود.

معاون تربیت‌بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش همچنین به دو طرح تحولی در حوزه تربیت بدنی که اجرای آنها در هفته های اخیر آغاز شده است نیز اشاره کرد و گفت: نخستین طرح تحولی ‌ ما آزادسازی مجموعه های ورزشی وزارت آموزش وپرورش با رویکرد تربیتی و خانواده محوری مبتنی براصل ۳ و ۱۰ قانون اساسی و اهداف عملیاتی ۴و۶ سند تحول بنیادین بو که چندی پیش افتتاح شد.

ستاری فرد افزود: بر این اساس اماکن ورزشی متعلق به آموزش و پرورش در روزهای پنح شنبه میزبان دختران دانش آموز و مادرانشان و در روزهای جمعه میزبان پسران دانش آموز به همراه پدرانشان خواهند بود و استفاده از اماکن در روزهای یاد شده رایگان خواهد بود. آزادسازی ۴۰۰۰ مکان ورزشی تا پایان سال تحصیلی به تدریج و در همه استانها اجرایی خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه دومین طرح تحولی بعد از آزادسازی اماکن با رویکرد مردم محوری، خانواده محوری، عدالت محوری و تعمیم ورزش همگانی و سلامت عمومی، تاسیس پایگاه قهرمانی و آکادمی ورزش دانش آموزی است گفت: این آکادمی در سطح ملی و مناطق مبتنی بر آمایش ورزشی با هدف مدیریت استعدادهای ورزشی، تربیت ورزشکار و مربی و رشد ورزش قهرمانی و ملی تاسیس می‌شود.

لینک کوتاه : https://www.tasrir.ir/?p=8163
  • منبع : ایسنا

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.