• امروز : پنجشنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
1

نمایشگاه مجازی کتاب تهران برگزار می‌شود

  • کد خبر : 682
  • ۲۷ آذر ۱۴۰۰ - ۱۴:۰۵
نمایشگاه مجازی کتاب تهران برگزار می‌شود

مشاور معاون فرهنگی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: اولین نمایشگاه مجازی کتاب استانی آذربایجان غربی و دومین نمایشگاه مجازی کتاب تهران طی ماه‌های آتی برگزار می‌شود و درواقع برگزاری این گونه نمایشگاه‌ها استمرار دارد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی تسریر ، علیرضا اسماعیلی، مشاور معاون فرهنگی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با بیان اینکه نمایشگاه مجازی کتاب فرصت و امکان بسیار خوبی برای تحقق عدالت فرهنگی است، اظهار کرد: معتقدم در نمایشگاه مجازی کتاب تهران از نظر زیرساختی، امکانات نمایشگاهی و… تجربه خوبی برای دوره‌های بعدی آن به دست آمده و موجب شده است که یک قدم در تحقق عدالت فرهنگی به جلو حرکت کنیم.

وی ادامه داد: تجربه اجرای نمایشگاه مجازی کتاب به ما نشان داد برگزاری آن فرصتی را برای تامین کتاب‌های مورد نیاز در اختیار مردم سراسر کشور قرار می‌دهد؛ همچنین برگزاری نمایشگاه‌های مجازی استانی نیز فرصتی را برای اهالی استان‌ها فراهم می‌کند.

او با اشاره به مزایای نمایشگاه‌های مجازی کتاب، عنوان کرد: در این میان مردمی که علاقمند به مطالعه و کتابخوانی هستند، می‌توانند در کوتاه‌ترین زمان ممکن، کتاب‌های مورد نیاز خود را تامین کنند. از سوی دیگر وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی نیز باید تلاش کند امکانات نمایشگاه مجازی را هر چه بیشتر و بهتر کرده و تکمیل‌‌ کند.

مشاور معاون فرهنگی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی همچنین مطرح کرد: اولین نمایشگاه مجازی کتاب استانی آذربایجان غربی و دومین نمایشگاه مجازی کتاب تهران طی ماه‌های آتی برگزار می‌شود و درواقع برگزاری این گونه نمایشگاه‌ها استمرار دارد.

 اسماعیلی در پایان درباره بازخورد ناشران و مخاطبان از نمایشگاه‌های مجازی کتاب گفت:‌ در این میان نه تنها ناشران، بلکه مردم و مصرف‌کنندگان کتاب هم از این طرح تمجید کردند زیرا شرایطی فراهم شده است که یارانه به صورت یکسان در اختیار مردم قرار‌گیرد، از سوی دیگر هزینه‌ حضور در نمایشگاه مجازی کتاب برای ناشران و مخاطبان نسبت به نمایشگاه فیزیکی کاهش چشمگیر دارد.

اولین نمایشگاه مجازی کتاب استان اصفهان (پانزدهمین نمایشگاه کتاب استان اصفهان) از بیستم آذر ماه آغاز شده و تا بیست‌وهشتم آذرماه ۱۴۰۰ ادامه خواهد داشت. علاقه‌مندان اصفهانی برای بازید و خرید کتاب می توانند به ketab.ir مراجعه کنند./فارس

پایان پیام

لینک کوتاه : https://www.tasrir.ir/?p=682

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.