• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
1

اصفهان میزبان جشنواره گردشگری سلامت شد

  • کد خبر : 6512
  • ۱۹ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۲:۴۵
اصفهان میزبان جشنواره گردشگری سلامت شد
رئیس مرکز آموزش علمی-کاربردی سیتی‌سنتر اصفهان از برگزاری نخستین مرحله جشنواره گردشگری سلامت خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی تسریر، احسان مشگلانی در خصوص جشنواره گردشگری سلامت اظهار کرد: این جشنواره با مشارکت نهادهای مختلف از جمله شهرک سلامت استان و دانشگاه علمی-کاربردی سیتی‌سنتر استان اصفهان امروز _سه‌شنبه نوزدهم بهمن‌ماه_ برگزارمی‌شود.

استان اصفهان در حوزه گردشگری سلامت عملکرد خوبی نداشته و متأسفانه با در اختیار داشتن پزشکان بسیار مجرب و امکانات بین‌المللی برای اسکان و درمان گردشگران خارجی در جایگاه متناسب قرار ندارد. باید در این زمینه فعالیت‌های بیشتری انجام شود به همین علت این موضوع برای برگزاری جشنواره انتخاب شد.

وی با اشاره به اینکه جشنواره گردشگری سلامت در دو بخش برگزار می‌شود گفت: بخش اول امروز_ سه‌شنبه نوزدهم بهمن‌ماه_ برگزار می‌شود. دانشجویان فعال این حوزه از چند ماه گذشته در حال ایده‌پردازی هستند؛ حدود ۱۰ ایده جدید برای جشنواره ارسال شده و ایده‌هایی از کشورهای خارجی مانند آلمان، عمان و امارات مطرح شده که جزو این ۱۰ ایده است. ایده‌ها امروز ارائه می‌شود و پس از داوری به بهترین‌ها جوایزی تعلق می‌گیرد.

رئیس مرکز آموزش علمی-کاربردی سیتی سنتر استان اصفهان گفت: شهرک سلامت استان اصفهان، ستاد مرکزی دانشگاه جامع استان اصفهان و دانشگاه جامع علمی-کاربردی سیتی‌سنتر که وابسته به دانشگاه علوم پزشکی استان اصفهان است، حامیان جشنواره گردشگری سلامت هستند.

مشگلانی تصریح کرد: مرحله بعدی جشنواره بیشتر در زمینه‌های هنری فعال است. علاقه‌مندان می‌توانند در حوزه‌های عکاسی، فیلم، اینفوگرافیک، مقاله، کتاب، گردشگری، هتل‌داری و گردشگری حوزه سلامت ایده‌ها و تولیدات هنری خود را ارائه کنند. بخش دوم جشنواره اواخر اردیبهشت ماه ۱۴۰۱ مصادف با هفته اصفهان برگزار می‌شود.

لینک کوتاه : https://www.tasrir.ir/?p=6512
  • منبع : ایسنا

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.