• امروز : پنجشنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
1

امروز، آخرین مهلت ثبت نام آزمون ارشد

  • کد خبر : 649
  • ۲۷ آذر ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۵
امروز، آخرین مهلت ثبت نام آزمون ارشد

مهلت ثبت‌نام داوطلبان شرکت در آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال۱۴۰۱ ساعت ۲۴ امشب شنبه ۲۷ آذر ماه پایان می‌یابد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی تسریر ،  ثبت‌نام برای آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال منحصراً به صورت اینترنتی و از طریق درگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی www. sanjesh. org انجام می‌شود و داوطلبان تا ساعت ۲۴ امشب ۲۷ آذر ماه ۱۴۰۱ فرصت دارند نسبت به ثبت نام در این آزمون اقدام کنند.

همچنین به متقاضیان توصیه می‌شود که مطابق دستورالعمل مندرج در دفترچه راهنمای ثبت‌نام، ابتدا فرم پیش‌نویس تقاضانامه مندرج در دفترچه مذکور را تکمیل کرده و سپس براساس فرم پیش‌نویس با مراجعه به درگاه اطلاع‌رسانی این سازمان، اطلاعات لازم را براساس بندهای ثبت‌نام وارد نمایند.

داوطلبان لازم است در درج اطلاعات ثبت‌نام دقت نمایند. بدیهی است در صورت مشاهده هرگونه مغایرت در موارد قید شده در تقاضانامه ثبت‌نام با مدارک متقاضی در صورت پذیرفته‌شدن در آزمون، قبولی وی لغو و از ادامه تحصیل متقاضی جلوگیری خواهد شد. ضمن اینکه متقاضیان علاقه‌مند می‌توانند همزمان با برگزاری امتحانات آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۱۴۰۱، در اولین مرحله دوره بیست و هفتمین آزمون المپیاد علمی- دانشجویی کشور _بر اساس شرایط و ضوابط مندرج در دفترچه راهنمای ثبت‌نام در آزمون شرکت کنند.

براساس برنامه زمانی پیش‌بینی شده از سوی سازمان سنجش آموزش کشور، آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۱۴۰۱ در روزهای چهارشنبه، پنجشنبه و جمعه ۲۸.۲۹ و ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۱ برگزار خواهد شد و متقاضیان لازم است در روزهای دوشنبه ۲۶ و سه‌شنبه ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۱ با مراجعه به درگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش آموزش کشور نسبت به تهیه پرینت کارت شرکت در آزمون و برگه راهنمای شرکت در آزمون اقدام نمایند.

پایان پیام

لینک کوتاه : https://www.tasrir.ir/?p=649

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.