• امروز : پنجشنبه - ۳۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 18 April - 2024
0

برگزاری دوره آموزشی پردازش داده‌ های علوم اعصاب

  • کد خبر : 6453
  • ۱۸ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۸:۱۵
برگزاری دوره آموزشی پردازش داده‌ های علوم اعصاب
دومین دوره آموزشی پردازش داده‌های علوم اعصاب با هدف توسعه و گسترش فعالیت‌ها در حوزه علوم شناختی برگزار می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی تسریر به نقل از مرکز اطلاع رسانی معاونت علمی،  دومین دوره آموزشی پردازش داده‌های علوم اعصاب با هدف توسعه و گسترش فعالیت‌ها در حوزه علوم شناختی و ایجاد بسترهای مناسب برای انتقال تجربه‌ها برگزار می‌شود.

این دوره با حمایت ستاد توسعه علوم و فناوری‌های شناختی و با هدف توسعه و گسترش فعالیت‌های علمی و تخصصی در حوزه علوم شناختی و ایجاد بسترهای مناسب برای انتقال اطلاعات و تجارب به اساتید و دانشجویان رشته‌های علوم اعصاب، فیزیولوژی و پزشکی برگزار خواهد شد.

در این دوره آموزشی که از بهمن‌ماه امسال به صورت مجازی آغاز و به مدت دو ماه ادامه خواهد داشت، شرکت‌کنندگان با اصول و روش‌های پردازش داده‌های علوم اعصاب، برنامه‌نویسی در محیط نرم افزار مت‌لب و پیاده‌سازی روش‌های پردازش مبتنی بر spiking activity و local field potential در محیط این نرم افزار آشنا می‌شوند.

اجرای بخش‌های برنامه‌نویسی و پردازش داده توسط شرکت‌کنندگان دوره به صورت هم‌زمان همراه با محققان کمک تدریس، یکی از ویژگی‌های دومین دوره آموزشی پردازش داده‌های علوم اعصاب است که در طول این رویداد اجرا خواهد شد. محتوای این دوره با همکاری اساتید پژوهشکده علوم شناختی، پژوهشگاه دانش‌های بنیادی با همکاری مرکز فناوری‌های همگرا، دانشگاه تهران و دانشکده مهندسی برق، دانشگاه تربیت مدرس ارائه شده است.

اولین دوره آموزشی پردازش داده‌های علوم اعصاب، تابستان امسال با استقبال دانشجویان، محققان و پژوهشگران رشته‌های مختلف در ۱۰ مرکز دانشگاهی در استان‌های مختلف کشور برگزار شد.

لینک کوتاه : https://www.tasrir.ir/?p=6453

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.