• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
0

آمار جهانی کرونا در ۲۴ ساعت گذشته

  • کد خبر : 5271
  • ۰۷ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۲:۴۵
آمار جهانی کرونا در ۲۴ ساعت گذشته
طبق آخرین آمار جهانی در شبانه روز گذشته ۳ میلیون و ۹۳۱ نفر در سراسر جهان به ویروس کرونا مبتلا شده و همچنین ۶ هزار و ۷۸۶ نفر جان خود را از دست دادند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی تسریر، بر اساس آخرین آمار جهانی پایگاه اطلاعاتی “worldometer” تا صبح امروز ۳۶۳ میلیون و ۳۶۰ هزار و ۷۴۸ نفر در جهان به ویروس کرونا (کووید۱۹) مبتلا شده‌اند که از این تعداد، ۵ میلیون و ۶۴۶ هزار و ۹۱ نفر جان خود را از دست داده‌اند.

از مجموع تعداد مبتلایان در جهان، تاکنون ۲۸۷ میلیون و ۷۴۴ هزار و ۴۳۴ نفر بهبود یافته و توانسته‌اند این بیماری را شکست دهند.

کشور آمریکا با بیشترین تعداد مبتلایان در جهان با افزایش ۵۳۳ هزار و ۳۱۳ مبتلا در ۲۴ ساعت گذشته، به مجموع ۷۴ میلیون و ۱۷۶ هزار و ۴۰۳ مبتلا رسیده است؛ تاکنون ۸۹۸ هزار و ۶۸۰ آمریکایی مبتلا به کووید۱۹ در این کشور جان خود را از دست داده‌‌اند.

کشور هند پس از آمریکا در رده دوم جهان قرار دارد که با افزایش ۲۸۶ هزار و ۳۸۴ مبتلا در ۲۴ ساعت گذشته، به مجموع ۴۰ میلیون و ۳۷۱ هزار و ۵۰۰ مبتلا رسیده است، در این کشور تاکنون ۴۹۱ هزار و ۷۲۹ نفر جان خود را بر اثر ابتلا به کرونا از دست داده‌اند.

کشور برزیل به‌عنوان سومین کشور جهان با افزایش ۲۱۹ هزار و ۸۷۸ مبتلا در ۲۴ ساعت گذشته، به مجموع ۲۴ میلیون و ۵۵۳ هزار و ۹۵۰ مبتلا رسیده است، در این کشور تاکنون ۶۲۴ هزار و ۵۰۷ نفر جان خود را بر اثر ابتلا به کرونا از دست داده‌‌اند.

کشورهای فرانسه، انگلیس، روسیه، ترکیه و ایتالیا نیز به‌ترتیب با ۱۷ میلیون و ۷۳۰ هزار و ۵۵۶، ۱۶ میلیون و ۱۴۹ هزار و ۳۱۹، ۱۱ میلیون و ۳۱۵ هزار و ۸۰۱، ۱۱ میلیون و ۱۶۷ هزار و ۹۲۷ و ۱۰ میلیون و ۳۸۳ هزار و ۵۶۱ نفر مبتلا در رده‌های چهارم تا هشتم جهان قرار گرفته‌اند.

همچنین کشورهای اسپانیا با ۹ میلیون و ۵۲۹ هزار و ۳۲۰ مبتلا و آلمان نیز با ۹ میلیون و ۱۴۵ هزار و ۲۷۴ نفر مبتلا در رده‌های نهم و دهم جهان قرار دارند.

از لحاظ تعداد بهبودیافتگان نیز کشورهای آمریکا، هند و برزیل به‌ترتیب با ۴۵ میلیون و ۴۲۱ هزار و ۳۱۸، ۳۷ میلیون و ۶۷۷ هزار و ۳۲۸ و ۲۲ میلیون و ۳۶ هزار و ۱۶۸ نفر بهبودیافته در رده‌های اول تا سوم قرار دارند.

لینک کوتاه : https://www.tasrir.ir/?p=5271

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.