• امروز : سه شنبه - ۲۸ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 16 April - 2024
1

درخشش متخصصان چاقی ایران در جمع محققان جهانی

  • کد خبر : 5057
  • ۰۵ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۲:۲۱
درخشش متخصصان چاقی ایران در جمع محققان جهانی
پایگاه Expertscape افراد و موسسات را بر اساس تخصص آنان در بیش از ۲۹ هزار موضوع زیست‌پزشکی رتبه بندی می‌کند که در آن متخصصان ایرانی نیز معرفی شدند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی تسریر از پایگاه خبری اکسپرت اسکیپ، پایگاه Expertscape تمام نشریات پزشکی که در پایگاه کتابخانه پزشکی MEDLINE نمایه شده‌اند؛ بررسی می‌کند و هر نویسنده را با توجه به تعداد نوع مقالاتی که هر متخصص در مورد شرایط، بیماری‌ها و درمان منتشر کرده، رتبه‌بندی می‌کند.

این پایگاه در جهت کمک به جستجوی آگاه‌ترین پزشکان و متخصصان بهداشت در سطح جهانی طراحی شده است و افراد و موسسات را بر اساس تخصص آنان در بیش از ۲۹ هزار موضوع زیست‌پزشکی رتبه بندی می‌کند.

در این پایگاه متخصصانی معرفی می‌شوند که در تلاشند تا دانش خود را به جهانیان بیاموزند.

همزمان با آغاز هفته جهانی وزن سالم، این پایگاه با انتشار توئیتی از دکتر باقر لاریجانی به عنوان یک متخصص جهانی در زمینه چاقی نام برد.

سکینه شب بیدار،  امیر حسین صاحبکار، پروین میرمیران،  حامد کردورکانه،  فریدون عزیزی،  لیلا آزاد بخت،  رویا کلی شادی، مصطفی قربانی،  نازلی نمازی، فهیمه حقیقت دوست، مهدیه عباسعلیزاد فرهنگی، کوروش جعفریان، محمدجواد حسین‌ زاده عطار، محمد کرمان ساروی، احمد اسماعیل زاده، علیرضا استادرحیمی، سعید شعار، علیرضا میلاجردی، هلدا توتونچی، خدیجه میرزایی، فرهاد حسین‌زاده، عبدالرضا پازوکی، علیرضا خلج، عطیه میرزابابایی، گلاله اصغری، مریم برزین، هانیه سادات اجتهد، شهاب علیزاده، شیرین حسنی رنجبر، مریم کاظمی، مریم غلامعلی زاده و سعید دعایی از دیگر متخصصان ایرانی در بخش چاقی هستند که در این سایت در فهرست جهانی متخصصانی که فعالیت ها، مقالات و تحقیقات زیادی در زمینه چاقی داشتند، معرفی شدند.

لینک کوتاه : https://www.tasrir.ir/?p=5057

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.