• امروز : پنجشنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
0

بارش برف و باران و آبگرفتگی معابر در تهران

  • کد خبر : 3309
  • ۲۴ دی ۱۴۰۰ - ۱۵:۱۵
بارش برف و باران و آبگرفتگی معابر در تهران
طبق اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، از امروز(۲۴دی‌ماه) وضعیت جوی استان تهران آسمانی نیمه ابری تا ابری و در بعضی ساعات همراه با بارش باران و برف و آبگرفتگی معابر پیش‌بینی می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی تسریر، بر اساس بررسی داده‌ها و نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی، وضعیت جوی استان، امروز و فردا(۲۴ و ۲۵ دی‌ماه) با فعالیت سامانه بارشی آسمانی نیمه ابری تا ابری در بعضی ساعات در نیمه جنوبی همراه با بارش باران، در نواحی شمالی بارش باران و برف و در ارتفاعات بارش برف و کولاک مورد انتظار است.

طی این مدت در بعضی ساعات مه و کاهش دید، گاهی وزش تندباد موقتی و وقوع رگبار و رعدوبرق با احتمال تگرگ پیش‌بینی می‌شود.

به دلیل بارندگی متوسط تا شدید در بعضی ساعت‌ها آبگرفتگی معابر و جاری شدن روان‌آب به‌ویژه در نیمه شمالی استان مورد انتظار است.

روزهای یکشنبه و دوشنبه (۲۶ و ۲۷دی‌ماه) آسمان نیمه ابری، گاهی همراه با افزایش ابر و وزش باد در بعضی ساعات به‌ویژه در روز دوشنبه(۲۷دی‌ماه) همراه با بارش پراکنده باران وبرف و وزش باد پیش‌بینی می‌شود.

در روز سه شنبه (۲۸دی‌ماه) با گذر موج بارشی، آسمانی صاف تا قسمتی ابری گاهی همراه با وزش باد و از ساعات شب با افزایش نسبی آلاینده‌های جوی پیش‌بینی می‌شود.

طی این مدت روند کاهش محسوس دما به‌طور میانگین بین ۶ تا ۱۰ درجه سلسیوس در سطح استان و یخبندان شبانه سطح زمین در بیشتر نواحی به ویژه در صبح سه شنبه(۲۸دی‌ماه) مورد انتظار است.

بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، ایستگاه فیروزکوه(امین آباد) با دمای ۴- درجه سانتیگراد سردترین نقطه استان تهران در ۲۴ ساعت گذشته گزارش شده است.

آسمان تهران فردا (۲۵دی‌ماه) نیمه ابری تا ابری در بعضی ساعت‌ها همراه با بارش باران و وزش باد با بیشترین و کمترین دمای ۱۱ و ۲ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود همچنین برای یکشنبه (۲۶دی‌ماه) قسمتی ابری تا نیمه ابری و گاهی بارش پراکنده و وزش باد خواهد بود و دمای هوا در گرم‌ترین و سردترین زمان به ۱۰ و ۲ درجه سانتیگراد می‌رسد.

پایان پیام

 

لینک کوتاه : https://www.tasrir.ir/?p=3309

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.