• امروز : پنجشنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
0

انتصاب سرپرست برای ادارات میراث‌فرهنگی ۳ استان کشور

  • کد خبر : 2867
  • ۱۹ دی ۱۴۰۰ - ۱۳:۱۵
انتصاب سرپرست برای ادارات میراث‌فرهنگی ۳ استان کشور
سرپرستان ادارات کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان‌های فارس، کهگیلویه و بویراحمد و گیلان، در احکام جداگانه از سوی معاون امور مجلس، حقوقی و استان‌ها منصوب شدند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی تسریر، به نقل از اداره کل روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت میراث فرهنگی، جواد واحدی معاون امور مجلس، حقوقی و استان‌های وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی در سه حکم جداگانه، سرپرستان ادارات کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان‌های فارس، کهگیلویه و بویراحمد و گیلان را منصوب کرد.

بر اساس احکام صادرشده، سید موید محسن‌نژاد، سعید طالبی‌پور و ولی جهانی به‌ترتیب به‌عنوان سرپرستان ادارات کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان‌های فارس، کهگیلویه و بویراحمد و گیلان منصوب شدند.

در بخشی از حکم صادره از سوی جواد واحدی معاون امور مجلس، حقوقی و استان‌های وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی برای این سه سرپرست جدید آمده است:

«توجه کامل به اهمیت حفظ و نگهداری از میراث ارزشمند تاریخی‌فرهنگی، رشد و بالندگی صنایع‌دستی و توسعه گردشگری و بهره‌گیری از توان تخصصی اندیشمندان، صاحب‌نظران، کارشناسان خبره، منابع انسانی موجود و تعامل جدی با مدیریت عالی استان و مسئولان استانی، هماهنگی با حوزه‌های کاری در وزارتخانه، توجه به مسائل انسانی، ایجاد فضای صمیمی و دوستانه با فراهم آوردن زمینه‌های پیشرفت شغلی کارکنان از مهم‌ترین وظایف مدیریتی است که انتظار می‌رود در راستای تحقق اهداف متعالی وزارت گام‌های مؤثری بردارید.

از خداوند متعال توفیقات جنابعالی در پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی و مکتب نورانی امام خمینی (ره) و عمل به منویات مقام معظم رهبری (مد ظله العالی) را خواهانم.»

 

پایان پیام

 

لینک کوتاه : https://www.tasrir.ir/?p=2867

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.