• امروز : سه شنبه - ۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 23 April - 2024
1

برای دریافت دز سوم واکسن منتظر پیامک نمانید

  • کد خبر : 2811
  • ۱۸ دی ۱۴۰۰ - ۲۰:۰۰
برای دریافت دز سوم واکسن منتظر پیامک نمانید
مدیر کل مرکز روابط عمومی وزارت بهداشت گفت: ملاک تزریق دز سوم واکسن کرونا گذشت 3 ماه از تزریق دز دوم است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی تسریر، در حال حاضر واکسیناسیون سراسری علیه ویروس کرونا نزدیک به یک سال است که در کشور با اولویت بندی گروه های سنی مختلف آغاز  شده است.

در این بین اما برای کاهش تجمعات در مراکز واکسیناسیون قرار شد افراد با توجه به دریافت پیامک و اعلام ساعت و روز مشخص به مراکز تجمیعی واکسیناسیون برای تزریق مراجعه کنند. این روند ادامه داشت تا اینکه بسیاری از افراد بعد از دریافت پیامک دز اول و دز دوم واکسن خود را تزریق کردند.

حالا که چند وقتی است تزریق دز سوم واکسن در کشور شروع شده است، پزشکان و بسیاری از کارشناسان و مسئولان کشوری و بهداشتی تاکید دارند که همه ی افراد بالای ١٨ سال اگر از تزریق دز دوم واکسن آن ها بیش از سه ماه گذشته است برای تزریق دز سوم سریعا اقدام کنند.

در این بین اما شنیده می شود  بسیاری از مردم برای تزریق دز سوم به دلیل اینکه پیامکی مبنی بر اینکه زمان تزریق آن ها اعلام شود، دریافت نکردند به مراکز واکسیناسیون مراجعه نمی‌کنند. حال سوالی که پیش می آید این است که مردم باید برای دریافت دز سوم واکسن کرونا خود حتما منتظر پیامک وزارت بهداشت باشند؟

محمد هاشمی مدیر کل مرکز روابط عمومی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: همچنان پیامک برای اعلام زمان تزریق دز سوم واکسن برای افراد ارسال می شود و این امر متوقف نشده است.

وی درباره افرادی که پیامک تزریق دریافت نکردند، افزود: در صورتی که فردی پیامکی مبنی بر اعلام زمان و مکان تزریق دز سوم واکسن کرونا خود دریافت نکرده است، با در نظر گرفتن گذشت سه ماه از تزریق دز دوم واکسن خود باید به مراکز واکسیناسیون مراجعه کند تا روند واکسینه شدنش کامل شود.

پایان پیام

لینک کوتاه : https://www.tasrir.ir/?p=2811
  • منبع : برنا

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.