• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
0

ستاره بارسلونا چشم توخل را گرفت

  • کد خبر : 21842
  • ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۹:۴۲
ستاره بارسلونا چشم توخل را گرفت

باشگاه بایرن مونیخ به دنبال جذب مهره کلیدی بارسلونا است. به گزارش پایگاه خبری تسریر ، نشریه «موندو دپورتیوو» اسپانیا خبر داد توماس توخل سرمربی بایرن مونیخ برای پیدا کردن جانشین مناسب برای سادیو مانه سنگالی وارد عمل شد. سرمربی آلمانی نام عثمان دمبله ستاره بارسلونا و بازیکن محبوب ژاوی را به مدیران باشگاه بایرن […]

باشگاه بایرن مونیخ به دنبال جذب مهره کلیدی بارسلونا است.

ستاره بارسلونا چشم توخل را گرفت

به گزارش پایگاه خبری تسریر ، نشریه «موندو دپورتیوو» اسپانیا خبر داد توماس توخل سرمربی بایرن مونیخ برای پیدا کردن جانشین مناسب برای سادیو مانه سنگالی وارد عمل شد.

سرمربی آلمانی نام عثمان دمبله ستاره بارسلونا و بازیکن محبوب ژاوی را به مدیران باشگاه بایرن مونیخ داد. توخل اصرار دارد تا ستاره مسلمان را بار دیگر زیرنظر خود داشته باشد.

دمبله قبل از انتقال به بارسلونا در دورتموند زیرنظر توخل خوش می درخشید. اما ژاوی به مدیریت باشگاه بارسلونا اعلام کرده به هر نحوی شده قرارداد ستاره فرانسوی را تمدید کنند.

دمبله عملکرد خوبی در این فصل با بارسلونا داشته است. ژاوی برای اینکه خط حمله اش همچنان قدرت کافی را داشته باشد می خواهد قرارداد این بازیکن ملی پوش فرانسوی را تمدید کند و به هیچ وجه دوست ندارد بایرن او را شکار کند.

بند ۵۰ میلیون یورویی فسخ قرارداد دمبله باعث شده تا بارسلونا بترسد و بایرن مونیخ به خاطر این بند ارزان برای شکار ستاره مسلمان خیز برداشته و می خواهد خواسته توخل را برآورده کند.

لینک کوتاه : https://www.tasrir.ir/?p=21842

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.