• امروز : سه شنبه - ۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 23 April - 2024
0

مهلت انتخاب رشته آزمون ارشد علوم پزشکی تمدید شد

  • کد خبر : 20868
  • ۱۱ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۱۰
مهلت انتخاب رشته آزمون ارشد علوم پزشکی تمدید شد
مهلت انتخاب رشته در آزمون کارشناسی ارشد رشته های گروه پزشکی سال ۱۴۰۱ برای چهارمین بار از سوی مرکز سنجش آموزش پزشکی تمدید شد.

به گزارش تسریر، مرکز سنجش آموزش پزشکی وزارت بهداشت اعلام کرد؛ بر اساس درخواست تعدادی از داوطلبان، مهلت انتخاب رشته محل و ویرایش رشته محل عادی و استعداد درخشان آزمون کارشناسی ارشد رشته های گروه پزشکی سال ۱۴۰۱  برای بار چهام تمدید شد و فرصت مجددی برای ثبت نام در نظر گرفته شده است.

متقاضیان شرکت در این آزمون می‌توانند از ساعت١٠صبح روز چهار شنبه ۱۲مرداد تا ساعت٨ صبح روز شنبه ۱۵ مرداد ماه جاری نسبت به ثبت‌نام یا ویرایش انتخاب های خود اقدام نمایند.

بر اساس تاکید مرکز سنجش آموزش پزشکی، این مهلت به عنوان آخرین فرصت بوده و با توجه به لزوم انجام مراحل استخراج نتایج نهایی به هیچ عنوان قابل تمدید نیست.

ضوابط مندرج در دفترچه راهنمای ثبت نام و انتخاب رشته محل، پس از پذیرش هر گونه انتقال و جابجایی و تغییر رشته ممنوع است. بنابراین پس از اعلام نتایج نهایی با توجه به اینکه محل پذیرش را خود فرد و با آگاهی کامل تعیین نموده، لذا هیچ گونه تغییر در رشته محل پذیرش حتی در صورت کسب نمره مربوطه انجام نخواهد گرفت.

رقابت داوطلبان آزمون کارشناسی ارشد رشته‌های علوم پزشکی سال ۱۴۰۱ در روزهای پنج‌شنبه پنجم و جمعه ششم خرداد ماه سال جاری در ۳۴ حوزه امتحانی در دانشگاه‌های علوم پزشکی در دو نوبت صبح و بعد از ظهر برگزار شد. طبق اعلام مرکز سنجش آموزش پزشکی وزارت بهداشت حدود ۶۴ هزار نفر در این آزمون شرکت کرده‌اند که برخی از داوطلبان در آزمون دو رشته حضور داشتند.

بر اساس اعلام مرکز سنجش آموزش پزشکی، بیش از ۴۲ هزار داوطلب در آزمون کارشناسی ارشد رشته‌های علوم پزشکی سال ۱۴۰۱ مجاز به انتخاب رشته شدند و اسامی نهایی به همراه کارنامه علمی پذیرفته‌شدگان آزمون کارشناسی ارشد رشته‌های علوم پزشکی سال ۱۴۰۱ در ماه جاری منتشر خواهد شد.

لینک کوتاه : https://www.tasrir.ir/?p=20868

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.