• امروز : پنجشنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
0

نتایج اولیه آزمون دکتری وزارت بهداشت اعلام شد

  • کد خبر : 20831
  • ۱۰ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۷:۵۰
نتایج اولیه آزمون دکتری وزارت بهداشت اعلام شد
نتایج اولیه آزمون دکتری تخصصی(PH.D) و دکتری تخصصی پژوهشی یا فناوری‌محور رشته‌های علوم پایه پزشکی، بهداشت و تخصصی، داروسازی و دندانپزشکی دانشگاه‌های علوم پزشکی اعلام شد.

به گزارش تسریر، نتایج اولیه آزمون دکتری تخصصی(PH.D) و دکتری تخصصی پژوهشی یا فناوری‌محور رشته‌های علوم پایه پزشکی، بهداشت و تخصصی، داروسازی و دندانپزشکی دانشگاه‌های علوم پزشکی بر روی سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی قرار گرفت.

بر اساس نمره داوطلبان در هر رشته و با توجه به سهمیه داوطلبان به تعداد دو برابر ظرفیت پذیرش آن رشته، جهت آزمون مرحله دوم(مصاحبه)دعوت شدند.

در مرحله اول آزمون (کتبی) کسب حدنصاب ۵۰درصد میانگین کل نمرات شرکت کنندگان در آزمون کتبی هر رشته و کسب حداقل۳۰ درصد از نمره تراز شده کتبی آزمون الزامی است. همچنین در مرحله دوم آزمون (مصاحبه) کسب حداقل ۵۰درصد میانگین نمره ترازشده مرحله دوم ۵ درصد اول هر رشته با رعایت سایر شرایط و مقررات الزامی است.

داوطلبان مجاز ازساعت ۱۳ امروز تا ساعت ۱۳ روز چهارشنبه ۱۲ مرداد مهلت دارند تا نسبت به انتخاب رشته/محل و ارسال مدارک و سوابق آموزشی و پژوهشی خود از طریق سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی اقدام نمایند.

در صورتی که رشته انتخابی داوطلب با مدرک تحصیلی مقطع قبلی آنها مطابقت نداشته باشد، عواقب بعدی آن بر عهده شخص داوطلب می باشد. لذا انتخاب رشته باید بر اساس مدارک مورد پذیرش (طبق دفترچه راهنمای آزمون) انجام پذیرد.

طبق اعلام دبیرخانه‌های مربوط (علوم پایه، داروسازی و دندانپزشکی)، مصاحبه به صورت “حضوری” برگزار خواهد شد. زمان‌بندی مصاحبه رشته های مختلف توسط دبیرخانه ها تعیین می شود که متعاقبا از طریق سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی اطلاع رسانی خواهد شد.

مصاحبه رشته‌های پژوهشی نیز به صورت “حضوری” خواهد بود که زمانبندی آن توسط معاونت تحقیقات و فناوری وزارت متبوع انجام می شود و از طریق سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی اطلاع رسانی خواهد شد و برای داوطلبان پژوهشی صرف مجاز اعلام شدن به معنای دعوت به مصاحبه نبوده و حضور در مرحله دوم (مصاحبه) منوط به تأیید مقالات داوطلبان توسط معاونت تحقیقات و فناوری است.

لینک کوتاه : https://www.tasrir.ir/?p=20831

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.