• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
0

رویداد استارت‌آپی شیشه و آبگینه برگزار می شود

  • کد خبر : 1694
  • ۰۶ دی ۱۴۰۰ - ۱۰:۱۸
رویداد استارت‌آپی شیشه و آبگینه برگزار می شود
معاون صنایع دستی تهران از برگزاری رویداد استارت‌آپی شیشه و آبگینه با هدف دریافت ایده‌ها و طراحی‌های جدید و قابل اجرا در کارگاه‌ها خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی تسریر، پروانه حیدری، معاون صنایع دستی استان تهران در خصوص کمبود محصولات شیشه‌ای به عنوان صنایع دستی تهران در فروشگاه‌های صنایع دستی اظهار داشت: فروشگاه‌ها با توجه به تقاضای مشتری اقدام به عرضه محصول می‌کنند.

وی افزود: یکی از مشکلات شیشه استان تهران نبود طراحی‌های جدید است که باعث می‌شود مردم استقبالی از محصولات شیشه‌ای نداشته باشند، از سوی دیگر شیشه‌گران به راحتی کارها را صادر می‌کنند و نیازی به ایجاد تغییر نمی‌بینند.

معاون صنایع دستی استان تهران با اشاره به رویداد استارت آپی شیشه و آبگینه گفت: بعد از اینکه ورامین به عنوان شهر ملی شیشه و آبگینه به ثبت رسید ما پیگیر ایجاد تغییرات روی کیفیت کالاها و طراحی‌ها بودیم، در همین راستا به زودی رویداد استارت‌آپی شیشه و آبگینه را با هدف دریافت ایده‌ها و طراحی‌های جدید و قابل اجرا در کارگاه‌ها برگزار خواهیم کرد.

حیدری ادامه داد: این رویداد از ۲۶ دی‌ماه در موزه آبگینه آغاز می‌شود و تا یک هفته هم ادامه دارد، در این مدت تلاش خواهیم کرد تا از ایده‌های اساتید، هنرمندان و دانشجویان استفاده کنیم.

وی با بیان اینکه به سه ایده برتر هدایایی تعلق می‌گیرد، گفت: در این رویداد از کارگاه‌های شیشه و سرمایه گذارها دعوت می‌کنیم تا از ایده‌های برتر در بازار فروش استفاده کنند.

معاون صنایع دستی استان تهران با بیان اینکه کریستال چک و محصولات شیشه ای خارجی استقبال مردم را از محصولات شیشه‌ای ایرانی کم کرده است، گفت: متأسفانه در دو سال کرونا فروشگاه‌ها وضعیت مناسبی نداشتند و محصولات جدیدی ارائه نکردند و همین امر بازار صنایع دستی را تحت تأثیر قرار داد.

پایان پیام

لینک کوتاه : https://www.tasrir.ir/?p=1694
  • منبع : فارس

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.