• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
0
دکتر امیر حسین بشاش:

درمان نوین، راهکاری برای حذف جراحی باز سنگ کلیه

  • کد خبر : 15023
  • ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۵:۰۳
درمان نوین، راهکاری برای حذف جراحی باز سنگ کلیه
دکتر امیر حسین بشاش جراح و‌ متخصص بیماری های کلیه و مجاری ادراری گفت: درمان نوین راهکاری برای حذف جراحی باز سنگ کلیه است.

دکتر امیر حسین بشاش جراح و‌ متخصص بیماری های کلیه و مجاری ادراری در تشریح شرایط جراحی و درمان سنگ کلیه در گفتگو با پایگاه خبری تسریر گفت: سنگ کلیه درصورتی که بیش از دو سانت یا دو سانت و نیم حجم داشته باشد بر مبنای محل قرار گیری سنگ کلیه از جراحی جدید و نوین برای درمان سنگ کلیه استفاده می شود.

جراح و‌ متخصص بیماری های کلیه و مجاری ادراری تصریح کرد: در روش جدید جراحی سنگ کلیه تنها با یک برش کوچک می توان جراحی فوق را عملیاتی کرد که این امر سرعت و کیفیت عمل را ارتقا خواهد داد.

دکتر امیر حسین بشاش جراح و‌ متخصص بیماری های کلیه و مجاری ادراری

دکتر امیر حسین بشاش جراح و‌ متخصص بیماری های کلیه و مجاری ادراری

وی ادامه داد: در روش جدید جراحی سنگ کلیه می توان با یک برش کوچک با ابزار خاص پزشکی وارد محوطه برش کوچک شد و به اصطلاح سنگ شکن کلیه عملیاتی با این روش محقق شود.

دکتر بشاش افزود: بنابراین با استفاده از روش جدید جراحی سنگ کلیه نیازی به ایجاد برش گسترده در اصطلاح جراحی باز سنگ کلیه نیست.

وی یادآورشد: با روش جدید جراحی سنگ کلیه، بیمار تنها ۱ الی ۲ روز در بیمارستان بستری می شود. بیمار در این عمل جراحی درد بسیار کمی را تجربه می کند و می تواند پس ۳ الی ۴ روز به به زندگی عادی بازگردد.

بیشتر بخوانید:

لینک کوتاه : https://www.tasrir.ir/?p=15023

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.