• امروز : پنجشنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 25 April - 2024
0
دکتر محمد واعظی تاکید کرد:

هم افزایی مراکز سل تراپی راهکاری برای جلوگیری از موازی کاری/لزوم تجمیع قوا برای پیشبرد درمان سرطان

  • کد خبر : 14287
  • ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۲:۱۹
هم افزایی مراکز سل تراپی راهکاری برای جلوگیری از موازی کاری/لزوم تجمیع قوا برای پیشبرد درمان سرطان
دکتر محمد واعظی رياست پژوهشكده انكولوژى، هماتولوژى وسل تراپى با بیان اینکه هم افزایی در مراکز سل تراپی راهکاری برای جلوگیری از موازی کاری است، گفت: تجمیع قوا برای پیشبرد درمان سرطان الزامی است.

به گزارش پایگاه خبری تسریر، دکتر محمد واعظی ریاست بخش(دپارتمان) هماتولوژى، انکولوژى و پیوند مغزاستخوان بیمارستان دکترشریعتى در تشریح جشنواره تحقیقات برتر سلول های بنیادی و خونساز ایران گفت: جشنواره تحقیقات برتر سلول های بنیادی و خونساز ایران – جایزه ویژه پروفسور قوام زاده با مشارکت اساتید، دانش پژوهان و محققین دانشگاه های سراسر کشور و کشور های فارسی زبان در سالن همایش شهید پیرویان بیمارستان دکتر شریعتی تهران برگزارشد.
ریاست پژوهشکده انکولوژى، هماتولوژى وسل تراپى ادامه داد: با توجه به اهمیت پژوهش در حوزه سلول درمانی، سلول های بنیادی و ظرفیت بالقوه این حیطه در گشودن دریچه های پژوهشی، آموزشی و درمانی پیش رو و هم راستا با جدیدترین پژوهش ها در مرزهای دانش در جهان، این جشنواره قصد دارد با نزدیک نمودن مراکز پیوند سلول های بنیادی و مراکز تحقیقاتی در زمینه سل تراپی در ایران و منطقه، به بخشی از نیازهای واقعی کشور در مسیر سند چشم انداز پیشرفت ایران پاسخ دهد و با تقدیر و اهدای جوایز به دستاوردهای برتر این حوزه پژوهشی، چشم اندازی روشن پیش روی پژوهشگران جوان این سرزمین قرار دهد.

دکتر محمد واعظی ریاست پژوهشکده انکولوژى، هماتولوژى و سل تراپى

دکتر محمد واعظی ریاست پژوهشکده انکولوژى، هماتولوژى و سل تراپى

وی ادامه داد: در این جشنواره اساتید بنام حضور داشتند و در ارتباط با موضوع سل تراپی به سخرانی پرداختند. در این جلسه اساتیدی که در حوزه سلول درمانی فعال هستند نقطه نظراتشان را بیان کردند.
دکتر محمد واعظی افزود: این جشنوار فرصت مناسبی برای تمام افرادی ایجاد کرد که در رشته سلول درمانی در کشور فعالیت می کنند تا بتوانند نظرات خود را ارائه دهند و این در حالی که نتایج تحقیقات کاربردی و حتی پایه ای که در مرز دانش قرار داشت در این جلسه بیان شد.
سرپرست مرکز تحقیقات هماتولوژى ،انکولوژى و سلولهاى بنیادى دانشگاه علوم پزشکى تهران ادامه داد:در این جشنواره هم افزایی میان مراکزسل تراپی در دستور کار گرفت که این امر به منزله جلوگیری از موازی کاری در این حوزه است و از همین رو ما نیازمند تجمیع قوا برای پشبرد کارهای درمانی و توجه ویژه به مطالعات پژوهی برای رسیدن به نتایج مناسب تر در درمان سرطان هستیم.
وی یادآورشد: در پایان این جشنوار به سه مقاله برتر، جوایزی توسط پروفسور قوام زاده اهدا شد .

لینک کوتاه : https://www.tasrir.ir/?p=14287

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.