• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
0

برگزاری مراسم گرامیداشت مقام معلم در شهر پرند

  • کد خبر : 14142
  • ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۵:۱۰
برگزاری مراسم گرامیداشت مقام معلم در شهر پرند
مراسم گرامیداشت مقام معلم و آیین تجلیل از معلمان و فرهنگیان شهر پرند، ظهر امروز با حضور مدیران مدارس، مسئولان شهر پرند و شهرستان رباط کریم و با سخنرانی آقای قهرمانی عضو شورای پرند و حجت الاسلام والمسلمین برمانی در سالن دانشگاه آزاد اسلامی برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی تسریر به نقل از روابط عمومی شهرداری پرند؛ در این مراسم که حجت الاسلام والمسلمین دکتر کاظمی امام جمعه، دکتر اله یاری شهردار پرند، سرهنگ ارشدی فرمانده سپاه حیدر کرار (ع)، اعضای شورای اسلامی شهر، مسئولان آموزش و پرورش پرند و رباط کریم و مدیران مدارس حضور داشتند، برنامه های ویژه ای از سوی معاونت فرهنگی و اجتماعی شهرداری در راستای گرامیداشت مقام و منزلت معلم به اجرا رسید.

در ابتدای این مراسم آقای حسین قهرمانی عضو محترم شورای اسلامی شهر پرند و از فرهنگیان با سابقه، طی سخنانی به مهمانان خوش آمد گفت و در خصوص لزوم ارج نهادن به مقام و منزلت معلمین و رسیدگی به مشکلات مدارس سخنرانی کرد.

آقای قهرمانی ضمن قدردانی از رویکرد حمایتی دکتر اله یاری شهردار، رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر پرند در حوزه آموزش و پرورش و رسیدگی به مشکلات مدارس بیان داشت: تلاش و زحمات معلمان عزیز و دلسوز شهر پرند که با وجود مشکلات و کمبود امکانات در مدارس از هیچ کوششی فروگذار نکرده اند، به واقع جای قدردانی دارد.

حجت الاسلام والمسلمین محمد برمایی، از کارشناسان و مجریان صدا و سیما نیز در این مراسم به سخنرانی پرداخت و در خصوص نقش معلمان در اعتلای همه جانبه کشور و منزلت این عزیزان مطالبی را بیان نمود.

همچنین در پایان این مراسم از خانواده شهدای فرهنگی توسط مسئولان با اهدای لوح تجلیل به عمل آمد.

لینک کوتاه : https://www.tasrir.ir/?p=14142

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.