• امروز : پنجشنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 25 April - 2024
0

توصیه‌هایی مفید برای مبتلایان به آرتریت

  • کد خبر : 13125
  • ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۰:۱۰
توصیه‌هایی مفید برای مبتلایان به آرتریت
به افراد مبتلا به عارضه آرتریت توصیه می شود که وزن خود را کاهش دهند و ورزش را به عنوان درمان اصلی این بیماری در نظر گیرند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی تسریر، طبق دستورالعمل جدید سرویس سلامت همگانی انگلیس از موسسه ملی سلامت و تعالی مراقبت (Nice)، افرادی که اضافه وزن دارند باید وزن خود را کاهش دهند تا میزان درد ناشی از عارضه آرتریت کاهش یابد. در همین حال، ورزش های هوازی مانند پیاده روی و همچنین تمرینات قدرتی می تواند علائم را کاهش داده و کیفیت زندگی بیمار را بهبود بخشد.

شروع برنامه های ورزشی ممکن است در ابتدا میزان درد را تشدید کند، اما طبق این دستورالعمل برطرف می شود. این دستورالعمل همچنین توصیه هایی را در مورد استفاده از داروهایی مانند داروهای ضد التهابی غیر استروئیدی (NSAIDs) و عدم مصرف داروهای پاراستامول، گلوکزآمین یا داروهای حاوی مخدر قوی ارائه می دهد.

گفته شده با مصرف داروهای حاوی مخدرهای قوی احتمال اعتیاد وجود دارد و شواهد جدید حاکی از تاثیر اندک یا بی فایده بودن برخی داروها در بهبود سطح کیفیت زندگی و کاهش درد است.

در این راهنما به پزشکان گفته شده است که آستئوآرتریت– شایع ترین شکل آرتریت- را در افراد ۴۵ ساله یا بالاتر که از درد مفاصل ناشی از فعالیتهای بدنی و فرسودگی فیزیکی رنج می برند، تشخیص دهند. همچنین بیماران نباید هنگام صبح از سفتی مفاصل شکایت کنند یا احساس صبحگاهی سفتی مفاصل نباید بیش از ۳۰ دقیقه طول کشد چون در غیر این صورت فرد به بیماری آرتریت مبتلاست.

لینک کوتاه : https://www.tasrir.ir/?p=13125

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.