• امروز : پنجشنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
0

اورژانس به ۳۸ هزار مصدوم در نوروز ۱۴۰۱ خدمت‌رسانی کرد

  • کد خبر : 11108
  • ۱۹ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۹:۳۰
اورژانس به ۳۸ هزار مصدوم در نوروز ۱۴۰۱ خدمت‌رسانی کرد
رییس سازمان اورژانس کشور گفت: از روز ۲۵ اسفند ۱۴۰۰ تا ۱۳ فروردین ۱۴۰۱ نیروهای اورژانس کشور به ۳۸ هزار بیمار مصدوم خدمات‌رسانی کرده و این افراد به مراکز درمانی انتقال داده شدند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی تسریر، جعفر میعادفر روز دوشنبه در نشست خبری عملکرد نوروزی ستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفر افزود: در این مدت ۷۹ هزار بیمار توسط نیروهای این سازمان به مراکز درمانی برای درمان‌ تکمیلی منتقل شدند.

رییس سازمان اورژانس کشور از رشد ۱۹ درصدی ماموریت‌های این سازمان در نوروز ۱۴۰۱ خبر داد و اظهار داشت: نیروهای سازمان اورژانس کشور در ۲۰ روز گذشته تلاش‌های زیادی برای خدمات‌رسانی به مسافران نوروزی داشتند و خوشبختانه در این زمینه خدمات خوبی به مردم به ویژه مسافران نوروزی ارائه شد.

وی تصریح کرد: در ۲ سال اخیر با شیوع ویروس کرونا سازمان اورژانس کشور در حال خدمت‌رسانی به مردم بود، نیروهای سازمان با وجود خستگی‌ها، امسال خود را موظف کردند که در نوروز شور و نشاط بین مردم ایجاد کنند.

رییس سازمان اورژانس کشور با بیان اینکه امداد نوروزی در سه حوزه دنبال شد، افزود: از ۲۵ تا ۱۳ فروردین خدمات بیمارستانی در هزار بیمارستان ارائه شد و این تعداد بیمارستان پذیرای ۲ میلیون و ۹۰۰ هزار نفر بودند، از این تعداد ۲ میلیون و ۳۰۰ هزار نفر از خدمات سرپایی استفاده کردند و ۵۴ هزار نفر بستری شدند.

وی اضافه کرد: خدمات بیمارستانی، ۱۸ درصد نسبت به سال گذشته رشد داشت و در این مدت، ۱۳۱ هزار نفر در بیمارستان‌های دولتی جراحی شدند که شامل ۵۲ هزار جراحی اورژانسی و ۷۹ هزار جراحی‌ غیر اورژانسی بود.

میعادفر افزود: ۲۶۰ هزار ماموریت پیش از بیمارستانی، ۴۷ هزار ماموریت حوادث ترافیکی و حدود ۲۲۰ هزار ماموریت در سایر حوزه‌ها انجام شد.

لینک کوتاه : https://www.tasrir.ir/?p=11108

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.