• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
0

کشف ۲۵۰ هزار داروی کمیاب از مدیر یک حساب اینستاگرامی

  • کد خبر : 10876
  • ۱۶ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۸:۴۵
کشف ۲۵۰ هزار داروی کمیاب از مدیر یک حساب اینستاگرامی
رییس پلیس فتای تهران بزرگ از دستگیری عامل فروش داروهای کمیاب یا غیرمجاز در فضای مجازی خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی تسریر، سرهنگ داود معظمی گودرزی در حاشیه دستگیری این فرد گفت: فروش دارو در فضای مجازی جرم بوده و پلیس نیز برابر مقررات با آن برخورد خواهد کرد. در همین راستا نیز تیم های رصد پلیس فتای تهران بزرگ چنین مواردی را در رصد خود دارند. در همین راستا نیز چند روز پیش کارشناسان پلیس فتا با پروفایلی در اینستاگرام مواجه شدند که بیش از ۶۰ هزار دنبال کننده داشت و اقدام به انتشار پست هایی درباره فروش داروهای نایاب و غیرمجاز کرده بود.

وی با بیان اینکه اقدامات پلیس برای شناسایی گرداننده یا گردانندگان این صفحه در دستورکار قرارگرفت، گفت:  ماموران پلیس فتا با بهره گیری از روش های فنی و علمی موفق شدند مجرم را در فضای مجازی مورد شناسایی قرار دهند. پس از آن نیز مجوزهای قضایی لازم اخذ شد و این فرد در یکی از مناطق جنوبی تهران دستگیر شد.

معظمی گودرزی با بیان اینکه بیش از ۲۵۰ هزار قلم انواع داروی کمیاب و نایاب از محل دستگیری این فرد کشف و ضبط شد، گفت: متهم پس از انتقال به پلیس فتا به فروش داروهایی که برخی از آنها فاسد و تاریخ گذشته هم بودند، در پوشش داروی کمیاب و نایاب اعتراف کرد.

به گفته رییس پلیس فتای تهران بزرگ برای این فرد پرونده ای تشکیل شده و متهم برای ادامه روند رسیدگی به جرم روانه دادسرا شد. همچنین داروها نیز به سازمان غذا و دارو تحویل داده شد تا اقدامات بعدی در مورد آن صورت بگیرد.

لینک کوتاه : https://www.tasrir.ir/?p=10876

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.