• امروز : پنجشنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 25 April - 2024
0

پلیس فتا: کودک‌آزار سابقه‌دار فضای مجازی دستگیر شد

  • کد خبر : 10658
  • ۱۴ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۲:۱۵
پلیس فتا: کودک‌آزار سابقه‌دار فضای مجازی دستگیر شد

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی تسریر به نقل از پلیس، سرهنگ رامین پاشایی اظهارداشت: برابر رصدها و حجم بالای گزارش‌های مردمی مبنی بر شکواییه کاربران فضای مجازی از تولید و انتشار تصاویر مربوط به کودک آزاری، با تشکیل پرونده قضایی علیه مرتکب و پس از انجام اقدامات فنی توسط کارآگاهان سایبری، فرد خاطی به هویت […]

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی تسریر به نقل از پلیس، سرهنگ رامین پاشایی اظهارداشت: برابر رصدها و حجم بالای گزارش‌های مردمی مبنی بر شکواییه کاربران فضای مجازی از تولید و انتشار تصاویر مربوط به کودک آزاری، با تشکیل پرونده قضایی علیه مرتکب و پس از انجام اقدامات فنی توسط کارآگاهان سایبری، فرد خاطی به هویت معلوم در شهر تهران شناسایی شد.

وی ادامه داد: پرونده‌ای علیه نامبرده توسط پلیس فتا فرماندهی انتظامی تهران بزرگ تشکیل و به مرجع قضایی معرفی شد.

معاون فرهنگی و اجتماعی پلیس فتا انتظامی افزود: متهم به هویت معلوم پیش از این نیز ۲ مرتبه مبادرت به تهیه و انتشار تصاویر نامربوط با موضوع تحقیر، تمسخر و کودک‌آزاری کرده بود و پس از دستگیری و ارجاع به مقام قضایی و اظهار ندامت، متاسفانه مجدا نسبت به این عمل ناشایست اقدام کرده است.

تولید و انتشار هرگونه کلیپ، تصاویر یا مضامین کودک آزاری، همسرآزاری و حیوان آزاری به نحوی که باعث تشویش اذهان عمومی شود، جرم تلقی شده و پلیس فتا با خاطیان برابر قانون رفتار خواهد کرد.
این مقام مسئول به هموطنان توصیه کرد با رعایت هنجارها و شئونات رفتاری پذیرفته شده در جامعه، محتواهای خود را پالایش کرده و چنانچه در گذشته چنین محتوایی منتشر کرده‌اند، حذف کنند و در تایید و انتشار مطالب جدید دقت لازم را داشته باشند.

پاشایی از شهروندان خواست در صورت مشاهده موارد مشکوک موضوع را از طریق سایت رسمی پلیس فتا به نشانی www.cyberpolice.ir اعلام کنند.

لینک کوتاه : https://www.tasrir.ir/?p=10658

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.